متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

متین طلا

شيرين زبونياي عسلم + عكس

1393/3/8 23:09
نویسنده : مامان ساجده
975 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم ،عمرم،نفسم،شيرين زبونم اومدم ي سري از حرفاتو برات ثبت

كنم كه وقتي بزرگ شديو خوندي متوجه بشي كه چه بلبلي بودي

ماشاالله خييييلي  باهوشي ميدوني چه حرفي رو كجا بكار ببري

 مثلا هر وقت من دارم كار ميكنم تو هم ميخواي بياي كمك منم

ممانعت ميكنم بهم ميگي مامان مِمَبونم (مهربونم)من كه تو رو

دوست دارم تو هم منو دوست داري پس چرا نميزاري كمكت كنم

اونوقت با اين حرفت منم مجبور ميشم كوتاه بيام

 

ي شكلات از كيفم دراوردي ديدي ي كم كج شده گفتي اي واي

مامان ببين خوشُلاته چه كج و مامج شده

 

تا چند وقت پيش به آشپزخونه ميگفتي  گاشزونه

 

به هواپيما ميگي هـوپيمان خيلي به خودت سختي نميدي تا درستشو بگي

 

هنوز به رونيكا ميگي دوريكا و به زندايي ميگي سندايي

 

معمولا توي روز ي چند باري اين سوالو ازم ميپرسي مامان ساعت

چنده  وقتي بهت ميگم ميگي پس كي ميريم خونه مامان فلور

 

تقريبا دوماهو نيم هستش كه  درگير جابجابي جاي خوابتم ولي

متاسفانه هنوز موفق نشدم  تا ميخوايم بخوابيم ميگي من تو اتاقم نميخوابم 

آخه من ميترسم هرچي هم بهت وعده و وعيد ميدم بيفايدس بازم

حرف خودتو ميزني ميگي آخه من ببل مِمَبون تو رو ميخوام 

و اين اسيري هر شب من ادامه داره تاصداي گريت مياد بالش به

دست تو اتاقتم

 

اونروز بهت گفتم متين ببرمت مهد كه اونجا بازي كني گفتي نه مگه من دخترمخندونک

 

بيشتر وقتا بهم ميگي داداشي بهت ميگم من داداشت نيستم تو داداشمي

 ميگي  پس تو عروس مني  چند باريم بهم گفتي لباس عروستو بپوش منم

 لباس دومادي اميرو ميپوشم باهم عروسي كنيم

 

چند وقت پيش عمه نرگسم اومده بود خونمون منم پيتزا درست كرده بودم

داشتيم سفره رو مينداختيم اومدي به عمه نرگس گفتي عمه مامانم

پيتزا مصخوص درست كرده انقدر خوشمزس

 

به كُشتن ميگي  خُشتن بعضي وقتام ميگي تُشتَن

 

به غورباغه ميگي گودباده

 

تا میام پای کامپیوتر میگی مامان داری بلاگ منو میبینی

 

خيلي حرفاي بامزه ديگه اي ميزني ولي همين  كه ميام برات ثبت كنم

همه از ذهنم در مياد 

 

ی سری عکسم که از اردیبهشت مونده

 

عاشق این ژستای منحصر به فردتم

بهم میگی مامان من لخمند میزنم ازم عکس بنداز

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (19)

نظرات (26)

مامان مانی
8 خرداد 93 16:17
من عاشق اینجوری حرف زدنتونم ساجده جون بیشتر از حرف زدنش بنویس تا وقتی که بزرگتر شد از خوندنش لذت ببره. وااااااااای چه عکسای خوشگلی
مامان ساجده
پاسخ
ممنونم چششششم عزيزم
آجی مهربـــــــــــان
8 خرداد 93 22:54
وای چه نازه چه بامزه.............چه نازگله........چه شیرین زبون.........چه نازدونه میام میخورمت مثل همون پیتزامخصوص میمونی خیلی خوشمزه هستی جیگری
خاله عاطی
9 خرداد 93 1:29
سلام کوچولو چقد شما نازی فداتشم ب منم سربزن
مامان ساجده
پاسخ
چشششم حتما
مامان معصومه
9 خرداد 93 9:03
عزیز خاله دلم برات تنگ شده بود قربونت برم چه حرفای شیرینی میزنی دلم آب شد
مامان سحر
10 خرداد 93 18:15
به به خوش کلام چه ناز می گی گل پسر عاشق اون مهدم که واسه دختراست پسر مامانی دیگه. اون عکست که کنار گلهاست چه زیباست. مامان ساجده علت نیومدنم به خاطر قطعی اینترنت گلم. ممنون گلم که به یادمی شاد و سرخوش خانوادگی باشید
مامان ساجده
پاسخ
اميدوارم هرجا هستيد خوش باشيد سحرجوون
ستارگان آسمان من
12 خرداد 93 2:24
گل پسر ماشالاه چقدر بزرگ شده
عشق نی نی✿
13 خرداد 93 12:49
دوست دارم عزیزم راستی با تبادل لینک موافقی؟
مامان الهام
17 خرداد 93 17:16
قربون حرف زدنت بشم جیگر طلای من
مامان مینا منتظر
19 خرداد 93 11:08
سلام عزیززززززززززززززم خوبی چه خبرا منو بببخش که دیر به دیر می یام پیشت واقعاً گرفتارم عزیززززززززم درگیر کارو و دندونپزشکیم اونم شدید دوستم قربونه این شیرین زبونیات متین جوووووووووونم من عاشقه این ژست گرفتناتم وروجک
مامان ساجده
پاسخ
سلام مينا جوون خواهش ميكنم عزيزم انشاالله كه هر جا هستي خوش باشياميدوارم كه زودتر دندوناتونم درست بشه كه ديگه اذيت نشي
فاطمه★
24 خرداد 93 14:09
سلام وب شما یه وب منحصر به فرده با تبادل لینک موافقید؟خیلی منتظر این لحضه بودم من با شما تو اتلیه سها اشناشدم لطفا منو لینک کنید میخوام لینکتون کنم
مامان ساجده
پاسخ
ممنون خوشحال ميشم با هم تبادل لينك داشته باشيم
شیرین بانو ( مامان موژان و علی)
24 خرداد 93 14:14
آااااااااااااخی الهی بگردم با این شیرین زبونیهاش . خیلی بانمکه
مامان ساجده
پاسخ
ممنون خاله جووون
عشق نی نی✿
29 خرداد 93 16:53
سلام مامانی متین با افتخار لینک شدین لطفا منو لینک کنید
مامان ساجده
پاسخ
ممنونچشم حتما
پدر و مادر آروین کوچولو
31 خرداد 93 23:53
100000000000000 ماشالله به شیرین عسلم که اینقده ناناز حرف می زنه قربووووووووووووووووووون پسری خوش تییییییییییییییپم ساجده جون یه ماچ آبدار فراموش نشه
مامان سحر
2 تیر 93 18:19
سلام ساجده جون ممنون که بهمون سر میزنی متین خوشگلم رو ببوس
ساخته ها نمدی
3 تیر 93 7:18
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
جوجه نارنجی ما
4 تیر 93 10:45
سلام عزیزم جمعه تولد نیکاس خوشحال میشم با گل پسری تشریف بیاری .عزیزم فقط سریع بهم خبر بده باید تعداد رو بدونم
مامان سمانه
4 تیر 93 15:38
خصوصی
♥مرجان مامان آران و باران♥
8 تیر 93 0:17
ای جونممممممممممم عزیز دلمی اخه با این حرف زدنتتتتت ببوسش ساجده جونمممممممم خوشحال شدم دیدمت فدات شم بوسسسسسسس
مامان رهام
8 تیر 93 16:55
سلام ساجده جون..توگروه حدس میزدم جز دوستان وبلاگیمون باشی..حدسم درست بود..عزیزم اجمالی پستارو دیدم اولا خدارو شکر ک اتفاقی براتون نیفتاده تو آتیش سوزی...دوما زیارتتون قبول خانومی..متین طلا عاشقتم
مامان شیما
8 تیر 93 18:01
ماشاالله واسش اسپند دود کن ، مامان ساجده کم پیدایی پیش ما نمیای
مامان ساجده
پاسخ
شرمنده دوستم
شقایق مامان آرشا
12 تیر 93 10:15
ای خوش زبون خالهههههههه
مامان فرانک
12 تیر 93 12:05
ناز اون شیرین زبونیات که اینقدر با نمک حرف میزنی
مامان بردیا
12 تیر 93 15:29
فدای تو با این لخمندای خوشکلت یه فرشته مهربون بود هر شب زیر بالش بردیا خوراکی های محبوب و اسباب بازی میذاشت چون تو اتاقش میخوابید،بعدش یه بده بستون دو طرفه شد... بردیا هم برای اون خوراکی میذاشت قبل از خواب... تا اونجا پیش رفت که خودش یه شب با صدای بلند به فرشته گفت دیگه اسباب بازی نمی خوام برای تنها خوابیدنم... شاید این روش به متین جان هم کمک کنه. ببوس روی ماهشو
مامان گیسو جون
14 تیر 93 23:18
سلام ساجده جونم هزار ماشاا... چقدر متین جونم شیرین زبونه عزیزمممممممممممم خیلی خوشحال شدم از دیدن روی گل خودت و متین خوشگلم الهی همیشه شادی برید با اجازه لینکتون کردم خصوصی هم داری
مامان ساجده
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم منم خوشحالم از آشنایی با شما
مهرناز
19 مرداد 93 21:22
ماشالله خدا حفظ کنه گل پسرت رو من هم اسم پسرم رو میتن میخوام بذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد