متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

متین طلا

عکسای جامونده از آخرای تابستون

1393/8/23 22:31
نویسنده : مامان ساجده
1,339 بازدید
اشتراک گذاری

 

ی سری عکس از تابستان مونده که دلم نیومد برات تو وبلاگت نزارم

ی شب مهمون داشتم به خاطر اینکه بهم گیر ندی تا بتونم به کارام

برسم بهت گفتم میتونی وسایلتو بیاری تو حال بازی کنی حاصل اجازه

دادن  من این شد دیگه حاضر به جمع کردنشون نبودی کچل

 

تقریبا این قضیه برای دوماهه پیشه ی شب با توپای فوتبال دستیت

آرم شبکه پویا رو درست کردی واقعا از خلاقیتت لذت بردممحبت

ی مدت گیر داده بودی به پستونک خوردن چیزی که از بچگی اصلا تمایل

بهش نداشتی ولی ی روز گیر دادی که بیار بخورم منم گفتم نه

رفتی پستونک عروسکتو خوردی خندونک

برای خودت روی فوتبال دستیت تخت درست کردی

قربون اون رژ لب زدنت عزیزممحبت

هر وقت میخوام ازت عکس بندازم ادا و اصول در میاری

همش زبونت رو بیرون میاری

قربون اون صورت خوشگلت بشم من محبت

پسندها (11)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد