متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

متین طلا

بدون عنوان

1391/7/24 16:50
نویسنده : مامان ساجده
439 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر خرابکار

من امروز  داشتم لباسهای تابستونه تو رو جمع میکردم تو هم مثلا اومدی کمکم

اولش داشتی کمک میکردی و منم تند و تند کارامو میکردم رفتم بالای چهارپایه

چمدون و از بالای کمد در بیارم که لباسات و جمع کنم که یهو صدای پاره شدن

کاغذ شنیدم اولش متوجه نشدم چیکار کردی بعد اومدم پایین دیدم بله خراب کاری

کردی کاغذ دیواری اتاقت رو پاره کردی اگر دیر جنبیده بودم تا تهش پاره میکردی تا

اومدم پایین کاغذ رو ول کردی آخه قربونت برم تو به کاغذ دیواری هم کار داری؟

قبلا که سوار روروِک بودی دقیقا همین جا رو باروروک زده بودی و یه تیکه کوچیکش

کنده شده بود من به بابایی گفته بودم که بچسبونتش اما طبق معمول امروز و

فردا میکرد گفته بودم که ممکنه بکنیش که بالاخره امروز کار خودت رو کردی

البته این کارت به خودم رفته چون مامان فلور هر وقت از خرابکاریهای من تو بچگی

تعریف میکرد میگفت که من شش ماهم که بود یه جای کاغذ دیواری و نشون کرده

بودم و هر چند وقت یک بار پاره میکردم و پدر جون میچسبوند حالا بعد از بیست و

هفت سال تو با خودمون کاری و کردی که من تو بچگیم میکردم

 

اینم چند تا عکس از خرابکاریت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

باران قلنبه
24 مهر 91 16:43
ای ول به متین!!!!!
سمانه مامان ستایش
24 مهر 91 17:29
متین جونم چه جالب شیطونی بچگی های مامانی رو زنده کردی


واقعا عزیزم خاطرات بچگی روبرام زنده کردبا این شیطنتش
بابای ملیسا
24 مهر 91 22:18
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.
مامان آمیتیس
25 مهر 91 5:03
برای منم خیلی جالبه
مامانی
25 مهر 91 7:13
افرین پسر شیطون بلا
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
25 مهر 91 14:28
ای جانم ماشالله به این پسر خراب کار !!!!!!!!!!!
هیراد و عمه لیلاش
26 مهر 91 16:18
خوشگل خرابکارم الیته هنوز تو این کارا به پای هیراد جونی نرسیدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد