متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

متین طلا

بدون عنوان

1391/7/25 22:47
نویسنده : مامان ساجده
377 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از خواب بلند که شدی دو تایی با هم رفتیم پارک اولش از بغلم پایین

نمیومدی بعدش کم کم اومدی پایین و شروع کردی به بازی کردن اولش سریع

 رفتی سراغ سرسره چون خیلی دوست داری ولی از تاب میترسی بعدش با یه

 به قول خودت نی نی دوست شدی و کلی بازی کردی وقتی بابای نی نی گفت

که بریم تو هی میگفتی نه یعنی نبرنش بعدش که رفت من و تو هم اومدیم 

 

به سمت خونه تو هی گریه  گریهمیکردی و میگفتی نی نی خیلی از دخمل

خوشت اومده بود   smileysو به هیچ صراطی هم مستقیم نبودی اومدیم خونه

 و هنوز تو گریه گریهمیکردی هی میگفتی نی نی من مونده بودم چطور تو رو

ساکت کنم دیگه با هزار جور کلک و بازی  خدا رو شکر رضایت دادی

 

کلی هم ورزش کردی

اینجام صدای هاپو شنیده بودی و مثلا قایم شدی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه مامان ستایش
26 مهر 91 0:16
عزیزم تو هم مثل ستایش عاشق نی نی هایی.چقد شما آخه مهربونید
گلپسر خوشتیپ همیشه به گردش و خوشی باشی


سلام عزیزم واقعا خیلی معصوم و مهربونند
مرسی عزیزم شما هم همینطور
باران قلنبه
26 مهر 91 1:03
نازی
دلم برات تنگ شده متین طلا


ما هم دلمون براتون تنگ شده
مامان بردیا
26 مهر 91 13:16
ماشالا به این آقا متین دوست داشتنی. بردیا حدود یک ماه از متین جون بزرگتره.خوشحال میشم به ما سر بزنی ساجده جان. واگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن.


خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
با کمال افتخار لینکتون کردم
هیراد و عمه لیلاش
26 مهر 91 16:01
سلام خوشگل خاله چند روزی بود وبتو ندیده بودم دلم برات تنگ شده بود همیشه خوش باشی ورزشکار راستی برات پیغامهای دیگه ای هم گذاشتم گل نازم
مامان آمیتیس
27 مهر 91 17:48
متین جون ایشالا همیشه شاد باشی و لبات خندون باشه


مرسی عزیزم شما هم همینطور


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد