متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

متین طلا

بدون عنوان

1391/8/1 14:16
نویسنده : مامان ساجده
356 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم

55.gif

دیروز وقت چکاب ماهانت بود به بابایی گفتم برات وقت گرفتم ولی گفت که کاری

 داره و نمیتونه با ما بیاد برای همین من و تو با هم رفتیم دکتر تو هم خیلی پسر

آقایی بودی توی مطب همه بچه ها شیطنت میکردند

ولی تو فقط نگاهشون میکردی منم هی دعا دعا میکردم که به این بچه ها نگاه   

نکنی و مثل اونا شروع به شیطنت کنی چون دست تنها واقعا کنترل کردن شما ها

خیلی سخته  از اونجایی که مطب دکتر همیشه شلوغه چون واقعا دکتر خوب و

مهربونیه یک ساعت و نیم طول کشید تا نوبتمون بشه چون ما خیلی زودتر از

وقتمون رسیدیم بعد که رفتیم به آقای دکتر گفتم که هیچی نمیخوری فقط دوست

داری شیر خودم رو بخوری دکترم گفت اگر درست وزن نگرفته باشه بر خلاف

میلمون باید از شیر بگیریمش ولی خدا رو شکر وزنت نسبت به قبل

بهتر شده بود چون من به دکتر گفتم فقط باید با ترفندهایی که بلدم تا بتونم سرت

رو گرم کنم بهت غذا بدم دکترم گفت تا دو ماه دیگه همین ترفند ها رو بکار ببر تا کم

 کم از شیر بگیریمت وقتی شنیدم که دو ماه دیگه باید تو رو از شیر بگیرم خیلی

دلم گرفت چون تو واقعا می می رو دوست داری

خدا رو شکر وزنت  شده     150/11                       قدت هم 84

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
1 آبان 91 16:31
بازم خدا رو شکر که دکترش راضی بوده .نگران از شیر گرفتنش نباش بازم خدارو شکر خوب شیر خورده حسام که تا 8ماهگیش خورد.


خدا رو شکر خوب شیر خورده ولی نگرانم خیلی اذیت بشه
سمانه مامان ستایش
2 آبان 91 0:18
آفرین به گلپسر که تو مطب شیطونی نکرده
ساجده جون از شیر گرفتن کوچولوها هم یکی از مراحلیه که هم واسه مامانا سخت و پر استرسه هم واسه کوچولوها.انشالا با صبر و حوصله این مرحله رو پشت سر بذاری و امیدوارم خودتو متین جون اذیت نشین.
ستایشم تا 8ماهگی شیر منو خورد،میتونم ناراحتی و نگرانی تو یجورایی درک کنم عزیزم


ممنونم از دلداریتون سمانه جان
هیراد و عمه لیلاش
2 آبان 91 11:14
lمتین جونی منحنی رشدت مثل خودمه داداشی تند تند زیاد غذا بخور زودی بزرگ شیم تا دستمون به چیزهایی که الان نمیذارند برداریم برسه که دیگه واسشون گریه نکنیم بعد برای ساکت کردنمون سرمونو با چیزهای دیگه گول بمالندو فکر کنند ما یادمون میره
علامه کوچولو
2 آبان 91 12:55
سلام عزیزم اینم جزء قوانین وقواعد دوران کودکیه الحمدالله تا الان به موفقیت تونستی وظیفتو انجام بدی
نگران نباش خدا خودش با بچه هاست


سلام عزیزم ممنونم
امیدوارم بر خلاف چیزی که فکر میکنم به راحتی تموم شه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد