متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

متین طلا

بدون عنوان

1391/9/2 19:53
نویسنده : مامان ساجده
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

شیطون بلا

پریشب رفتیم خونه مامانی (مامان بابا) تو داشتی بازی میکردی اومدی بدویی خوردی زمین

و چشمت خورد به پایه میز عسلی کلی گریه کردی و من اولش نفهمیدم کجات خورده

بعد دیدم چشمت کبود شده و باد کرده کلی ترسیدم گفتم خدای نکرده چشمت آسیب جدی

ندیده باشه چون من خیلی رو تو حساسم همش نگرانم برات اتفاقی بیفته سپردمت به خدا

دعای هر روزم اینه که تو همیشه سالم باشی و خدا به هر کی از این فرشته ها میده براش حفظش

کنه تو رو هم برای ما

اتفاقا دیروز هم وقت آتلیه داشتی ولی چون این اتفاق برات افتاد کنسلش کردم و افتاد برای هفته

 بعد انشاالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان طاها
2 آذر 91 14:54
درود عیبی نداره مامانی زیاد حساس نباش
فقط خیلی مسه نی نی ها میفته مواظب باش از این اتفاق ها واسه نی نی ها میفته ولی فرشته ها حواسشون هست و نگه دارشونن
راستی این کارت های بن بن بن خوبه من نینیم ماه دیگه 1 ساله میشه به نظرت از کی براش بگیرم بهتره


سلام عزیزم واقعا این فرشته ها مراقبشون هستند ولی مادر رو بچش حساس میشه کاریش نمیشه کرد جز اینکه به خدا بسپریمشون
عزیزم در مورد کارتهای بن بن بن الان زوده که براش تهیه کنی زمانیکه بعضی از اجسام و اعضای بدنش رو شناخت اون موقع شروع به تمرین کن
در ضمن خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر مایل به لینک بودید اطلاع بدید ممنونم
هیراد و عمه لیلاش
2 آذر 91 16:21
خاله برات بمیره تو که مثل هیراد سر به هوا نبودی عزیز دلم بازم خدا رحم کرده گلم خیلی مراقب خودت و دل مامانیت باش آخه تو بند دل مامانتی


خدا نکنه خاله جون چرا منم مثل هیراد جون سر به هوام
مریم (مامان آرینا)
2 آذر 91 19:50
عزیزم چقدر ناراحت شدم
امیدوارم زودی خوب بشه



مرسی عزیزم
آرینا جون رو ببوس
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
2 آذر 91 20:11
آخی تو رو خدا مواظبش باش و براش اسفند دود کن یا صدقه بزار


باور کن همش حواسم بهش ولی نمیدونم چرا این اتفاق افتاد
اتفاقا براش عقیقه کردم هر روز براش صدقه میزارم ولی انقدر بی دقته که همش باید دنبالش باشی تا براش اتفاقی نیفته
مامان مهراد
6 آذر 91 0:08
آخی جانم. زیادی حساس نباشید واقعا این نی نی ها تو بغل فرشته ها نگهداری می شن.
فاطمه مامان امیرعلی
6 آذر 91 16:32
الهی بمیرم چشمات اوف شد...
مواظب پسری باش مامان جون.


خدا نکنه عزیزم
چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد