متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

متین طلا

بدون عنوان

1391/8/9 13:37
نویسنده : مامان ساجده
358 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم

چند وقتیه یه پناهگاه برای خودت پیدا کردی

وقتی میبینی من دارم شربتهای ویتامینت رو آماده میکنم تا بهت بدم مثل قرقی فرار میکنی

اوایل فکر میکردم تصادفی اونجا میری ولی متوجه شدم که کار هر روزته

قربونت برم تو که آخرشم تسلیم میشی و میای میخوری پس چرا در میری

میدونم خیلی بد مزه هستش ولی مجبورم تا پایان دو سالگی بهت بدم

اینجام تا متوجه شدی در رفتی منم که دوربین همش دم دستمه سریع شکار لحظه  ها میکنم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
9 آبان 91 15:32
سلام ساجده جان ممنون از اینکه به ما سر زدی... به جمع دوستان پســـــــــــــــرک شیطون خوش آمدی ... لینک شدی...


مرسی عزیزم امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم
علامه کوچولو
9 آبان 91 16:52
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوشگل من
خوب ناقلا شدی وروجک


خیلی خاله جون
باران قلنبه
9 آبان 91 18:10
ناااااازییییییییییی آفرین متین جونممممممممم
سپید ماما علی
9 آبان 91 23:36
ههههههههههههه
چه جالب متین جوونی قایم میشه
ماشاءالله خیلی زرنک و باهوشی


مرسی عزیزم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
10 آبان 91 11:20
ساجده جان قطره ها رو خالی میدی به متین طلا
یا با آب یا آبمیوه قاطی میکنی؟؟؟
آخه امیرعلی همینطوری نمیخوره منم با آب یا آبمیوه قاطی میکنم و بهش میدم ...


عزیزم تا یکسالگی که قطره میدادم با آبمیوه قاطی میکردم ولی بعد از یکسالگی که شربت آهن رو بهش میدم خالی میخوره بعدش آب میدم


مریم (مامان آرینا)
14 آبان 91 1:18
ای شیطون بلا
حالا باز خوبه آقا متین فقط برای ویتامیناش فرار میکنه دخمل من که برای همه چی فرار میکنه مثل لباس عوض کردن ،پوشک عوض کردن و.....
شاد وسالم باشید


نه عزیزم متینم برای همه چیز فرار میکنه
از لباس گرفته تا شربت و جا عوض کردن
ما هم با این وروجک برنامه داریم
مامان کیارش
15 آبان 91 21:28
متین جون جای خوبی رو واسه فرار کردن پیدا کردی قربون آقا پسر ناز که آخرش هم میاد قطره هاش رو میخوره


خدا نکنه خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد