متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

متین طلا

بدون عنوان

1391/8/9 20:06
نویسنده : مامان ساجده
275 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم

انقدر عاشق کامپیوتری که تا من بلند میشم سریع میای جای من میشینی و در

 لب تاب رو باز میکنی و دکمه پاور و میزنی البته خیلی وقته که یاد گرفتی چجوری

باید کامپیوتر رو روشن کنی

قربون اون درک و فهمت بشم من

تا ویندوز هم بالا نیاد شروع به کار نمیکنی

وقتی خسته بشی از کارکردن با لب تاب سریع  بدون اینکه

خاموشش کنی درش رو میبندی

فدای پسر باهوشم که قراره مهندس کامپیوتر بشه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سپید ماما علی
9 آبان 91 23:34
ای جاااان...
فدای این پسر کوچچولو که میخواد مهندس بشه


خدا نکنه عزیزم
سمانه مامان ستایش
10 آبان 91 1:12
آفرین به متین جون گلپسر باهوش
هیراد و عمه لیلاش
10 آبان 91 11:04
سلام متین جونیآفرین که خیلی باهوشیخوشم میاد که مثل خودم اعتماد بنفست هم بالاست هر چی بهت بگن بوسایل بزرگترها دست نزن اهمیتی نمیدیاخه اونا نمیدودند اگه ما این کارهارو نکنیم چیزی یاد نمیگیریم فداکاری ما برای پیشرفت جامعه بشریته , مگه نه: P راستی خاله ساجده جونم برام خیلی خیلی دعا کن ,ممنونم که به وبلاگم هم سر میزنید
طنین بلا
10 آبان 91 16:57
پس شغل ایندش رو انتخاب کرده پسرک نازت ؟ مبارک باشه
سمانه مامان پارسا جون
10 آبان 91 17:34
میبوسمت مهندس کوچولو


مرسی خاله جون
مونا مامان امیرسام
11 آبان 91 1:47
سلام مامانی.شرمنده میدونم دیر اومدم.با افتخار لینکتون کردم


خواهش میکنم عزیزم
مونا مامان امیرسام
11 آبان 91 1:48
ای جاان .مثل امیرسامی شما هم که.بووووس برای متین عزیزم


ممنونم از محبتت
مامان بردیا
11 آبان 91 8:36
ای جان.... عزیززززم . چقدر مهندسی بهت میاد کوچولو


مرسی خاله جون
علامه كوچولو
11 آبان 91 9:55

سلام پيشاپيش عيدتون مبارك
روزعيدي بيادتونم به يادم باشيد


عید شما هم مبارک
چشم حتما
مامان بابای الیسا
11 آبان 91 13:44
ای بلا
مامانی
12 آبان 91 0:28
سلام خانومی خوبی عزیزم؟ عیدتون مبارک... بروزم منتطرتم
مریم (مامان آرینا)
14 آبان 91 1:15
آناهیتا مامانیه آرمیتا
15 آبان 91 18:52
ایشالا اتفاقاخیلی بهش میادآقای خوش تیپ


مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد