متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

متین طلا

بدون عنوان

1391/8/22 18:31
نویسنده : مامان ساجده
540 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

پنج شنبه شب تولد باران جون بود دست خاله نرگس و عمو علی درد نکنه

تولد خوبی بود خیلی هم بهمون خوش گذشت

 

ولی مثل همیشه تو به من چسبیده بودی و با هیچ بچه ای هم بازی نمیکردی همش دوست

داشتی خودت به تنهایی همه جا رو سرک بکشی منم نگران فقط باید دنبالت میومدم که برات

 اتفاقی نیفته البته بیشترم به خاطر این بود که ظهر نخوابیده بودی برای همین بیشتر بهانه گیری

میکردی چون تولد ساعت چهار شروع میشد وما ساعت سه از خونه مامانی راه افتادیم دقیقا

همون ساعتی که میخوابیدی فقط تونستی یک ربع بخوابی اونم تو ماشین تا برسیم تولد

برای همین دو تا عکس درست و حسابی هم نشد که ازت بگیرم

انقدر خسته شده بودی که ساعت یک ربع به ده موفق شدم بخوابونمت تا بیشتر اذیت نشی

ما هم تا ساعت یازده و نیم اونجا بودیم بعد اومدیم خونه

خیلی روز خوبی بود هم برای تو هم برای من کلی حال و هوامون عوض شد

دستت درد نکنه خاله نرگس جون

 

اینجا تا تخت و دیدی سریع رفتی دراز کشیدی و گفتی لالا

 شلک های محدثه

اینم باران خانم گل

اینم طنین جون نوه عموی بابایی

اینم آرمان جون نوه عموی بابایی

اینم باران جون نوه عمه بابایی

بزار بوست کنم

اینم یه عکس دسته جمعی

اینجام که معلوم نیست چشمت چیو گرفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مهراد
20 آبان 91 14:11
سلام.مبارکه.ببخشید از روی کنجکاوی می پرسم باران کوچولو چه نسبتی با متین کوچولو داره؟



خواهش میکنم
باران جون نوه عمه باباییشه
باران قلنبه
20 آبان 91 14:29
قربونت برم خوش تیپ خاله


خدا نکنه خاله جون
سمانه مامان ستایش
20 آبان 91 16:30
چه خوشتیپ بودی متین جون
تولد دوستتم مبارک
وااای که وقتی این کوچولوها بدخلق میشن حسابی مامانا رو اذیت میکننستایش هم تو عروسی داییش همش بغلم بود و چسبیده بود به من
راستی بابت راهنماییت درباره واکسن ممنون ساجده جون


مرسی خاله جون
واقعا آدم و کلافه میکنند نمیزارند چیزی از این جشنها بفهمیم
خواهش میکنم عزیزم
علامه کوچولو
20 آبان 91 17:33
سلام
همیشه خوش باشین و سهیم در خوشیهای دیگران
باشه پسرم


سلام عزیزم ممنونم شما هم همینطور
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 1:06
عزززیزم چه خوش تیپی شما.X
باران کوچولو رو هم که میشناسیم:
همیشه به شادی گلم


مرسی خاله جون
طنین بلا
21 آبان 91 19:31
مرسی خاله ساجده از عکسی که با طنین گذاشتی به وب ما هم سر بزن چند تایی هست.


خواهش میکنم طنین جون
مامان رهام
22 آبان 91 11:37
شاد باشید
الهام
21 مرداد 92 14:56
با من دوست میشی



بله با شمام دوست ميشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد