متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

متین طلا

تولد پدر جون

1391/9/30 9:19
نویسنده : مامان ساجده
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

امشب یعنی شب یلدا تولد پدر جون هستش

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

ولی چون مصادف شده با شب جمعه چون زندایی پنج شنبه ها میرن خونه مامانشون ما هم

تولد پدر جون رو یه شب جلوتر جشن گرفتیمو دور هم بودیم خیلی خوش گذشت

 راستی امشب خاله مهین من  (مامان زندایی ) هممون رو دعوت کردن خونشون ولی چون

 ما امشب قراره  بریم خونه عمه بهاره برای همین ما نمیتونیم بریم خونه خاله مهین

اینم یه چند تا عکس از دیشب

البته بابایی و دایی سجاد چون طبق معمول آمادگی عکس نداشتن تو عکس نیستن

البته رونیکا هم ( دخمل دایی سجاد) خواب بود و اونم تو عکسامون نیست

 сердечки

сердечки 

 сердечки

 

 сердечки

 

پدر مهربونم من از طرف خودم و متین تولدتون رو تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال

سایه شما و مامان بالا سر ما و بچه هامون باشه

کلی بوس برای مامانی و پدر جونماچماچماچماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

عمه ي آتنا
30 آذر 91 10:26
سلام عزيزم من راي دادمممممممممممم


مرسی عزیزم ممنون از محبتت
مامان بردیا
30 آذر 91 11:11
چه شب شاد و قشنگی داشتید.تولدشون مبارک انشا... سالهای طولانی و شادی پیش روشون باشه


مرسی عزیزم
ممنون از دعای قشنگتون

راستی عزیزم من نمیتونم براتون کامنت بزارم هر وقت که میخوام بزارم برام کد امنیتی باز نمیشه باید چیکار کنم؟

هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 13:12
اول از همه یلداتون مبارک
تولد عمو هادی و بیست و دو ماهگیه متین جون هم مبارک
همیشه شاد و سلامت در کنار هم باشید



یلدای شماهم مبارک
ممنونم عزیزم
مامان سارا
30 آذر 91 13:47
شب یلداتون مبارک،تولدشون مبارک


شب یلدای شما هم مبارک
ممنونم عزیزم
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
30 آذر 91 14:45
سلام . شب يلدا مبارك . تولد بابا جون رو هم تبريك ميگم . من رفتم به متين طلا راي دادم . اميدوارم برنده بشه و شما هم هميشه شاد باشيد . اينم براي متين عسلي


ممنونم عزیزم
زحمت کشیدید
علامه کوچولو
30 آذر 91 15:08
سلام عزیزم
نمی دونی چقدر ذوق کردم
دختر با همه ارادتی که به مادر داره اما مهر پدر براش یه چیز دیگست
انشاء الله همیشه سایه محبتشون بالا سر خانواده گلت باشه


ممنونم عزیزم
♥ مامان آمیتیس ♥
30 آذر 91 20:15
تولد پدر جون عزیزتون مبارک باشه
انشاا... 120 ساله بشن
شب یلداتون مبارک


مرسی عزیزم
یلدای شما هم مبارک
هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 0:11
عمرتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شب های سرما یادتون همیشه با ما یلدا بر شما مبارک
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
1 دی 91 1:24
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!
محیا.مامان دینا
1 دی 91 1:47
سلام عزیزم من رای دادم.به امید برنده شدن


مرسی ممنونم از محبتت
آناهیتا مامانیه آرمیتا
1 دی 91 15:13
تولدپدرجون محترم مبارک ، امیدوارم سالیان سال سالم وشادباشن و متین کوچولوزیرسایه شون باشه
خیلی عکس قشنگیه


مرسی عزیزم
ممنون از دعای قشنگت
رادین عشق زندگی
1 دی 91 15:27
سلام تولد پدر جون عزیز مبارک
رای هم دادیم ان شالله که برنده میشه و ان شالله که تو تمام مراحل زندگیش برنده باشه


ممنونم عزیزم
بابت رایی که هم دادید ممنونم
باران قلنبه
1 دی 91 16:08
تولد پدر جون مبارکایشالا سال های سال سایه شون با سلامتی بالا سرتون باشه


مرسی عزیزم
فاطمه پولائیان
1 دی 91 17:31
سلام مامان ساجده عزیز اینم از رای من راستی پدرجون تولدت مبارک.


مرسی عزیزم لطف کردی
ممنونم
بابای ارشیا
1 دی 91 23:55
تبریک ... تبریک ... صمیمانه تبریک میگم و از درگاه خالق بی همتاسلامتی و طول عمر باعزت براشون مسئلت دارم . تو رو بخدا در اولین فرصتی که دیدیش بجای من یک بوسه بر دستانش نثار کن . الهی گرمی نفسش همیشه شادی بخش خونتون باشه


مرسی
چشم
طنین بلا
2 دی 91 1:33
مبارک باشه ... انشاالله همیشه سالم و سرحال باشن و تولد 120 سالگیشون


مرسی ندا جون طنین جون رو ببوس
سمانه مامان ستایش
2 دی 91 3:02
ساجده جون تولد پدرجون مبارک.از خدا میخوام 120سال با سلامتی سایه شون بالاسرتون باشه
عکستون هم خیلی قشنگه عزیزم


مرسی سمانه جان ستایش جون رو ببوس
مونا مامان امیرسام
3 دی 91 2:21
یلداتون مبارک.
انشاالله 120 ساله شن با تن سالم و دل خوش.
وای ساجده جون خوشحال شدم دیدمتون


مرسی عزیزم با دعای شما دوستان
مامان نوژاجوني
3 دی 91 9:57
تولد پدرتون رو تبريك ميگم ايشاله ساليان سال سايشون بالاي سر خانواده باشه متين نازمو ببوس


مرسی عزیزم
مامان سارا
3 دی 91 13:54
سلام من با اجازه شما را لینک کردم

سلام عزیزم خواهش میکنم منم با افتخار شما رو لینک کردم
مریم (مامان آرینا)
4 دی 91 11:17
چه عکسای قشنگی،تولد پدرتونم مبارک باشه وسایه پدر و مادرتون سالیان سال بالا سرتون باشه


مرسی عزیزم برای شما هم همینطور
امیر مهدی و عمی
4 دی 91 19:44
سلام عزیزم یلدای گذشتتون مبارک باشه تولدت باباتون هم تبریک میگم انشااله همیشه شاد و خرم باشید


مرسی عزیزم
ماماني
7 دی 91 11:31
آخي چهره مامان و بابات چقدر معصومه.فكر كنم باباي آرومي داري.خدا سايشو بالاي سرتون حفظ كنه.


مرسی عزیزم شما لطف دارید
بابام و مامانم جفتشون آرومو مظلومن
برای شما هم همینطور
آموزش ابتدایی-یاداوران90
17 دی 91 17:36
سلام من رای دادم. امیدورام آقا متین اول بشه هم در این مسابقه و هم در مسابقه زندگی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد