متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

متین طلا

از شیر گرفتن متینم

1391/9/29 16:23
نویسنده : مامان ساجده
360 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم الان سه روزه که شروع کردم تو رو از شیر گرفتن

سه روز پیش که دقیقا یک سال و نه ماه و بیست و  دو روزت بود من با مشورت

دکتر تصمیم گرفتم که از شیر بگیرمت البته بر خلاف میلم

برای خودم اولش خیلی سخت بود البته الان با گذشت سه روز هر بار نگات

میکنم دلم میسوزه ولی چاره ندارم

روز اول به جفتمون خیلی سخت گذشت البته شب اول یه کم بد قلقی کردی

و جفتمون تا صبح درست نخوابیدیم دیروز بهونه میگرفتی به خاطر همین مجبورم

با هر چیزی سرگرمت کنم تا یادت بره

به هرحال منو ببخش اگه دست من بود دوست داشتم تا پایان دوسالگیت 

شیر بدم ولی دکتری که شما رو به دنیا اورد گفت الان بهترین موقعشه

دوسسسسسسسسسسسست دارم

عشششششششششششقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

علامه کوچولو
23 آذر 91 19:36
وااااااااااااااااااااااااااای طفلی چقدر اذیت میشن تو این مرحله
انشاءالله به یاری خدا زودی فراموش گنه


واقعا سخته هم مادر اذیت میشه هم بچه
طنین بلا
23 آذر 91 22:38
بسلامتی دیگه داره مردی میشه برای خودش.


آره قربونت برم

عمه ي آتنا
24 آذر 91 11:34
راي دادم به متين جون


مرسی عزیزم لطف کردی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 آذر 91 14:08
چقدرپروژه سختیه این ازشیرگرفتن .امیدوارم زودتریادش بره واذیت نشه مردکوچولو
میبوسمش . .


خیلی سخته طفلکیا خیلی اذیت میشن چون تمام عشقشونه
ممنونم از محبتت آنا جون
مامان مهراد
24 آذر 91 20:57
وای چقدر سخته. البته من هنوز اول راهم. ولی درک میکنم.
مامان ساجده من هم به متین طلا رای دادم.
امیدوارم موفق باشه


قبول کردنش برای بچه ها خیلی سخته من خودم که انقدر ناراحتم شبها که میخوام بخوابم از زمانیکه به دنیا اومده تا الان مثل فیلم جلوی چشمم میاد دلم برای روزایی که شیر میخورد خیلی تنگ شده ولی کاریش نمیشه کرد
بابت رایی که به متین دادی ممنونم


مامان پرهام
25 آذر 91 13:46
من به گل پسرت رای دادم.عزیزم. خوش به حالت که داری لز شیر می گیری پسرتو .من که هنوز موفق نشدم


مرسی عزیزم
من خدارو شکر این پروسه عظیم رو طی کردم انشاالله یه روزی برای پرهام جون


مامان کیارش
26 آذر 91 23:32
مامانی سختی داره ولی شیرینه آخه متین گلمون یه قدم به سمت مستقل شدن ورمیداره. همیشه خندون باشین


مرسی عزیزم
کیارش جون رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد