متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

متین طلا

بدون عنوان

1391/9/24 13:56
نویسنده : مامان ساجده
352 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم دو روزه  که یه سری کلمه های جدید یاد گرفتی

پریشب که عمه اینا خونمون بودن آرمین به علیرضا گفت داداش تو هم سریع یاد

گرفتی و هی میگفتی داداش

دیشبم خاله نرگس اینا خونمون بودن تو  وقتی میخواستی باران رو صدا کنی 

میگفتی بارا                  باران

دیروز داشتم با دایی تلفنی صحبت میکردم تا گوشی رو قطع کردم گفتی مامان

الو  دایی ددا               دایی سجاد

کلی قربون صدقت رفتم انقدر سورپرایزم کرده بودی چون متوجه شدم

زمانیکه من با تلفن صحبت میکنم تو تمام حواست به حرف زدن منه

دوسسسسسسسسست دارم عروسسسسسسسسسسکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 آذر 91 14:06
آفرییین گل پسرقندعسل
ساجده جون ازدست این ووروجکا بایدهمش مواظب حرف زدنمون باشیم چقدرسخته


واقعا چون مثل یه طوطی یاد میگیرنو بعدش به خودمون تحویل میدن
مامان یاسمن ومحمد پارسا
24 آذر 91 16:55
خاله جون من رای دادم این یه مسابقه دیگست:


نه قربونت برم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
24 آذر 91 16:58
lمن بازم رفتم رای دادم


مرسی عزیزم زحمت کشیدی
بابای شنبلیله
24 آذر 91 17:38
سلام
ماهم به متین جون رای دادیم
ایشالا برنده بشه


مرسی عزیزم لطف کردی
مامان نازی
24 آذر 91 20:46
سلام به گل پسرت رای دادم.


مرسی از لطفتون
الناز(ممول)
24 آذر 91 22:41
سلام عزیزم
رای 5 رو دادم
خدا براتون نگهش داره
باآرزوی موفقیت


مرسی عزیزم ممنون از لطفت
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
25 آذر 91 11:07
سلام مامانی امیر به روز شده منتظر حضور گرم شما هستیم


چشم در اسرع وقت
الهام مامان دوقلوها
25 آذر 91 11:35
سلام عزیزم براتون رای دادم خدا براتون حفظش بکنه


مرسی عزیزم لطف کردی
امیر مهدی و عمی
25 آذر 91 14:01
سلام
مامانی به گل پسرت رای دادم انشاله برنده بشه
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن


مرسی عزیزم مممنون لطف کردی
من با کمال افتخار شمارو لینک کردم
علامه کوچولو
25 آذر 91 17:29
ماشاءالله خوب یه دفعه ای بلبل شد!!!!
یواش یواش مارو رام حرفاش کرد حالاکه دیگه چلچلی میکنه باید بخوریمش


بیا بخورش نوش جونت
مامان عاطفه
25 آذر 91 20:45
سلاااااام.من به گل پسر رای دادم


ممنون از محبتت
خاله محمدماني
26 آذر 91 7:43
عزيزم من بهت راي دادم انشا ا.. برنده بشي


مرسی عزیزم لطف کردی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 آذر 91 10:00
مبارکههههه توی ویترین رفتنت خوش تیپ خاله


مرسی خاله جون
فرناز خاله آرسن جون
26 آذر 91 21:58
سلام خوبین؟به متین جون رای دادیم ما،خوشحال میشیم لینک وبلاگ ارسن بین لینک دوستاتون باشهhttp://arsen.niniweblog.com


سلام عزیزم ممنونم
با کمال افتخار لینک شدید
سمانه مامان ستایش
27 آذر 91 1:33
متین جونم چهره دوست داشتنیت رفته تو ویترین داری حسابی معروف میشی خاله
ای جان،قربون بلبل زبونی هات عزیزم
وااای ساجده جون میبینی وروجکا ما رو گذاشتن زیر ذره بین


مرسی خاله جون
سمانه جان کافیه یه کاری بکنیم تمام عالم میفهمن متین که قشنگ دست و پا شکشته منظورشو به همه میرسونه
پریسا بهاریان
27 آذر 91 15:06
سلام دوست عزیزم.وبلاگ خیلی زیبا و خوبی داری.نوشته هاش واقعا قشنگن.لطفا به وبسایت ما هم سری بزنید آدرسwww.koochooloo.blogsky.com لطفا به دوستاتون هم اطلاع رسانی کنیداین هم ایدی مسنجر و ایمیل من برای ارتباط با من اگر خواستین parisa_koochooloo23@yahoo.com
نیلوفر
27 آذر 91 16:42
سلام عزیزم قبل از اینکه شما بگین من به پسر نازتون رای داده بودم


مرسی عزیزم لطف کردی


مامان درسا
28 آذر 91 1:33
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
مامان سویل
28 آذر 91 6:34
سلام خانومی به گل پسرت رای دادم


مرسی خانمی لطف کردید
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
28 آذر 91 9:51
ماشاالله گل پسرت نمکه بوووووووووووووووووووووووس
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
28 آذر 91 10:25
مامانی گل پسری باهوشه
مونا مامان امیرسام
28 آذر 91 15:40
مامانی پروسه به سلامتی تموم شد؟؟؟
اگر هنوز متین کوچولو قبول نکرده از عطاری صمغ الوئه ورا بگیرید خیلی خووبهX:


بله خدا رو شکر تموم شد از عطاری صبر زرد گرفتم انقدر تلخ بود که دو سه باری که خورد دید تلخه خودش دیگه نخورد
مامان سارا
29 آذر 91 15:47
عزیزم به متین جان رای دادم ،امیدوارم برنده بشه.


رسی عزیزم لطف کردید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد