متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

متین طلا

گل پسر شیرین زبونم

1392/2/4 13:13
نویسنده : مامان ساجده
906 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

هر چقدر از شیرین زبونیات برات بنویسم بازم کمه انقدر این

چند وقت جیگر شدی که حد نداره

niniweblog.com

چند روز پیش من حالم خیلی بد بود اومدی بهم گفتی مامان اولی

( مامان خوبی)

منم بهت گفتم نه مامان جان حالم بده بزار ی کمی بخوابم خوب شم

تو هم سریع منو بوس کردیو گفتی مامانی اوب شدی (خوب شدی)

قربون اون دل مهربونت بشم من

niniweblog.com

ی شب موقع خواب بهت گفتم متین جون شب بخیر برام خیلی جالب بود

که تو در جوابم گفتی (مامان من بلد نیست تو بلدی) قربونت برم

موندم که این حرفهای قلنبه رو تو از کی یاد گرفتی حالا این حرفت

شده سوژه هر شب من و تو من به تو میگم شب بخیر تو هم

بعضی وقتها میگی بب ببیر (شب بخیر ) اغلب اوقاتم میگی

من بلد نیست

niniweblog.com

امروز داشتم طی میکشیدم حالم بد شد نشستم تو هم سریع اومدی

طی رو ازم گرفتی گفتی مامان بشین تو خسته ای مریضی

niniweblog.com

چند وقته که به من میگی بوپولو ( توپولو) تا هر کسی هم منو

میبینه واقعا خندش میگیره چون تنها چیزی که ندارم همون

به قول تو بوپولو بودنه

niniweblog.com

توی روز خیلی آب میخوری برای همین من برات توی یخچال پایین آب گذاشتم

تا هر وقت خواستی خودت بتونی برداری بیشتر وقتا تا میگی

آب میگم برو بیار بهت بدم سریع میری میاری ولی امان از موقعی

که تنبلیت بگیره میگی مامان من خستس تو بیارنیشخند

 

niniweblog.com

تو این چند روز بعضی وقتها برای خوردن داروهات ادا در میوردیو نمیخوردی

من چند دفعه گفتم متینم دکتر داده بخور زودی خوب شی

تو هم از اون موقع تا هر شربتی بیارم چه ویتامینات باشه چه

شربتهای دیگه خودت سریع میگی مامان دکتر داده و میخوری

niniweblog.com

تازگیا یاد گرفتی تا هر چی میخوری میگی مامان مرسی مخصوصا

زمانیکه غذا میخوری تا تموم میشه میگی مامان مرسی

عاشق اون مرسی گفتنتم از بس که با ناز میگی

niniweblog.com

اگه بخوام همرو برات بنویسم کلی میشه برای همین اونایی رو که خیلی

بامزه میگی نوشتم تا وقتی بزرگ شدی و خوندی خودتم لذت ببری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

متین من
4 اردیبهشت 92 1:02
من هم لذت بردم وکلی هم خندیدم کلی بامزه بود ومعلومه متین ما هم حواسش خیلی به مامانشه هم خیلی شیرین زبونه


مرسي خاله جون
سمانه مامان ستایش
4 اردیبهشت 92 2:22
عزیزم خصوصی
خواهرفرناز
4 اردیبهشت 92 10:29
متین چه جیگری شدیا
میام میخومت حالا
خدا براتون حفظش کنه


ممنون عزيزم
امير علي
4 اردیبهشت 92 12:25
قربون پسري شيرين زبون برم من امير علي هم به من ميگه مامان تپلم ولي من واقعا تپلم


ای جونم خیلی جیگرن این وروجکا
خدا براتون حفظش کنه
اجی
4 اردیبهشت 92 12:56
به پسر نازتون رای دادم
خوشحال میشم وب مارولینک کنید


مرسی عزیزم لطف کردید
چشششششم
علامه كوچولو
4 اردیبهشت 92 13:06
سلاااااااااااام
الااااااااااااااااااهي عجب بامزه شده....به محمد باقر هم وقتي يه چيزي تعارف ميكنم ميگم بفرماييد ميگه ميسي
پسر گلتو محكم بماچ


سلام به دوست خوبم
از بس اقا و فهمیدن
چشششششششششم
(◡‿◡✿)خــالــهـ جــوטּ(✿◠‿◠)
4 اردیبهشت 92 13:13
مرسی عزیزم از حضورت رای دادم امیدوارم متین جون اول شه


ممنون عزیزم لطف کردید
مامان ترنم کوچولو
4 اردیبهشت 92 13:47
ساجده جون من به متین جان امتیاز 5 دادم امید وارم اول شه
هم تو این جا هم تو تمام مراحل زندگیش
من لینکتون کردم دوست داشتید ترنم کوچولو رو هم لینک کنید
بازم بهمون سر بزنید


ممنون عزیزم خیلی لطف کردید
چشششششششششششم حتما
فازی
5 اردیبهشت 92 1:40
سلام سااجده جان
خيلي لذت بردم
پسر خیلی نازی داری
اگه اینجا بود یه لقمه چپش می کردم خخخ
من که با مرور کردن وبت بسی کیف کردم



مرسي عزيزم شما لطف داريد
الی مامی آراد
5 اردیبهشت 92 8:33
آخ الان میام میخورمت تو اینقدر خوشگل حرف میزنی خوردنی میشی


بفرماييد نوش جان
مامان آنی
5 اردیبهشت 92 9:13
ای جانم بامزه
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 اردیبهشت 92 15:44
عزیز دلم من به خوشگلم رای دادم فکر کنم سه چهار روز پیش بوده


مرسی عزیزم خیلی لطف کردید
مامان سارا
5 اردیبهشت 92 18:24
خيلي لذت بردم ،قربون پسري شيرين زبون برم من


خدا نکنه خاله جون
مامان بی تاب
5 اردیبهشت 92 18:57
سلام بیا زود به وبم یه مسابقه داریم با دو جایزه
حامی
5 اردیبهشت 92 23:28
زندگی باید کرد ! گاه با یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ گاه با سوسوی امیدی کمرنگ زندگی باید کرد ! گاه با غزلی از احساس گاه با خوشه ای از عطر گل یاس زندگی باید کرد ! گاه با ناب ترین شعر زمان گاه با ساده ترین قصه یک انسان زندگی باید کرد ! گاه با سایه ابری سرگردان گاه با هاله ای از سوز پنهان گاه باید روئید از پس آن باران گاه باید خندید بر غمی بی پایان لحظه هایت بی غم روزگارت آرام ......................
آسو
5 اردیبهشت 92 23:48
سلام
رفتم و به متین جان رای دادم .



ممنون از لطفتون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 اردیبهشت 92 13:53
شیرین زبون خیلی گلی


ممنون خاله جون
سمانه مامان پارسا جون
6 اردیبهشت 92 17:28
سلام گلم خوبید؟
دلم واستون تنگ شده بود


سلام عزيزم ممنونم شما خوب هستيد
خاله جونی
6 اردیبهشت 92 18:44
____________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان سونیا
7 اردیبهشت 92 9:05
ای جون دلم به ماشاالله به این پسر شیرین زبون خدا حفظش کنه خیلی ناز حرف میزنه مخصوصا شب بخیر گفتنش


ممنون عزيزم
مامان نوژاجوني
7 اردیبهشت 92 14:08
آفرين به اين پسر شيرين زبون كه هواي مامانيشو داره خيلي نانازي


مرسي خاله جونم
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 1:56
قربونت برم که اینقدر شیرین زبونی.


خدا نكنه خاله جون
محبوبه - زن ِ فرشید!
9 اردیبهشت 92 22:45
منم رای دادماااااا
اول شد باید شیرینی بدی


مرسي عزيزم
چششششششم عزيزم
سپید مامان علی
16 اردیبهشت 92 10:05
چه حس قشنگی وقتی میوه دلت برات دلبری و شیرین زبونی میکنه...
ببوس روی ماهشوووووو


واقعا عزيزم
چشششششم عزيزم
مامان مهدیس و ملیسا
21 اردیبهشت 92 12:44
الهی من قربونش بشممممممممممممممممممم بوووووس واسه پسمل شیرین کار خاله دوست دارم


خدا نكنه خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد