متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

متین طلا

شیرین زبونیهای گل پسری

1392/1/30 18:20
نویسنده : مامان ساجده
688 بازدید
اشتراک گذاری

ملوسکم

این چند وقته واقعا شیرین زبون شدی وقتی نگات میکنم روزی هزار بار

برای داشتن همچین فرشته ای خدا رو شکر میکنم

این چند وقت خیلی جالب جمله میبندی وقتی میخوایم بریم بیرون بهت میگم

میای بریم دد تو هم سریع میای میگی مامان من بیاد (منم بیام)

شبا موقع خواب بهت میگم عسلم شبت بخیر تو هم در جوابم میگی

مامان من بلد نیست قربونت برم که انقدر قلنبه صحبت میکنی

شبا که خوابت میگیره میای بغلم میگی مامان لالا تخ (بریم لالا کنیم روی تخت)

این چند وقت که مریضی وقتی میخوام بهت داروهاتو بدم تو فرار میکنی منم بهت

میگم قربونت برم اقای دکتر داده بخوری خوب بشی تو هم سری میای

میگی مامان دکتر داده و بعدشم دهنت رو باز میکنی قربونت برم که انقدر

آقا و فهمیده ای

چند وقت پیش بهت گفتم متین بیا بغلم بهت آب بدم چون تو هم داشتی

شیطنت میکردی گفتی مامان نه ببل (بغلم نکن)

خیلی کلمات دیگه ای رو هم میگی مثل :

مماغ                 محصل            دماغ

بیبیل                  محصل               سیبیل

ففیف                 محصل             کثیف

زانو                    محصل           زانو

آدر                    محصل          چادر

دکتر                  محصل              دکتر

اوش                   محصل            گوش

اُلاه                    محصل             کلاه

بوق                    محصل            بوق

دِدا                     محصل            صدا

تا ی صدایی بیاد سریع میای میگی مامان دِدای چی بود

سرسره                         سرسره

قربونت  برم شیرین زبونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عطیه
29 فروردین 92 12:46
متین جون رای دادم بهت


مرسی خاله جونم
مامان ایناز
29 فروردین 92 14:02
متین جان بهت رای دادم


مرسي عزيزم
عمه ی ماهان
29 فروردین 92 14:23
ما رفتم رای دادیییم به این پسر جیگر شما
به ما هم سر بزنید


مرسي عزيزم لطف كرديد
چشم حتما
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
29 فروردین 92 18:52
سلام مامانی
مرسی به ما سر زدین
رای رو دادیم


ممنونم از لطفتون
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 12:33
عاشق خودت و شیرین زبونیات عزیزکم دوست دارم


مرسي خاله جون
مامان مهراد
31 فروردین 92 0:46
آفرین به گل پسر خوش زبون.ای جانم با این عکس آخری


مرسي خاله مهربونم
مامان بردیا
31 فروردین 92 8:07
عاطفه مامان الای
2 اردیبهشت 92 10:39
من دیروز به متین رای دادم کامنت هم گذاشتم شما ندیدی



ممنون عزیزم لطف کردید
مامان فلور
2 اردیبهشت 92 12:35
چقدر عکسش بامزه شده قربون اون ناز کردنش


خدا نكنه مامان جونم
مریم (مامان آرینا)
3 اردیبهشت 92 10:13
آفرین شیرین زبون خاله.چقدر این عکستو دوست دارم


ممنون
مامان آنی
5 اردیبهشت 92 9:11
معلومه خیلی شیرین زبونی


مرسي خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد