متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

متین طلا

شیرین زبونیهای گل پسری

1392/2/18 22:25
نویسنده : مامان ساجده
748 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم

هر روز داری شیرین و شیرینتر میشی

این چند وقته خیلی قشنگ جمله میبندی وقتی حرف میزنی

دوست دارم درسته بخورمت

وقتی کوچیکتر بودی وقتی میخواستم پوشکتو عوض کنم

از اونجاییکه اصلا دوست نداریو در میرفتی برات شعر میخوندم

یا ازت میپرسیدم کلاغه میگه و ....

هفته گذشته داشتم باهات شعر ی توپ دارم قلقلیه

رو کار میکردم ازت پرسیدم ی توپ دارم تو هم سریع گفتی ال الیه( قلقلیه)

بعد گفتی مامان منم توپ دارم و رفتی اوردیو شروع کردی

به بازی من به بابایی

گفتم دلم برای خودم میسوزه فکر کنم متین از اون بچه های بازیگوشه

که بره مدرسه من باهاش برنامه دارم هی میخواد در بره از درس

تا اینکه جمعه داشتیم میرفتیم خونه مامانی تو ماشین

شروع کردم برات خوندن تو هم گفتی مامان بخون

منم دو بار تو گوشت آروم خوندم بعد که ازت پرسیدم

دیدم بله قشنگ یاد گرفتی دیگه اونموقع بود که امیدوار

شدمنیشخند

حالا شعر جدید ی توپ دارم از زبان متین:

ی توپ دارم                    ال الیه  (قلقلیه)

سرخ و سفیدو               قرمزه (آبیه)

میزنم زمین                    هوا میره

نمیدونی تا                    کجا میره

من این توپ و                نداشتی (نداشتم)

مشقامو خوب                 نوشتی (نوشتم)

بابام بهم                        عیدی داد

ی توپ                             ال الیه(قلقلیه)

ماشاالله هر چی از شیطنتات بگم کم گفتم

خیلی شیطون شدی ی وقتهایی واقعا کم میارم ولی

بازم خدا رو شکر میکنم بابت همچین فرشته ای که بهمون داده

بعضی وقتا که کار بدی کنی فقط بهت

میگم باهات قهرم از اونجاییکه تو روی این حرفم حساسی

سریع میای میگی نه مامان قهر نه بوس سریع چند تا

بوس آبدار میکنیو به عبارتی ..... میکنی منم  سریع بغلت میکنم

و همه چیز و فراموش میکنم

یا اینکه دیروز خونه مامانی رفته بودیم مامانی بابایی رو صدا کرد

گفت هادی تو هم که سریع همه چیز رو ضبط میکنی

گفتی هادی من بهت گفتم نه مامان عیبه بگو باباجون

تو هم هی راه میرفتی میگفتی باباجون هادی اوبی(خوبی)

خیلی جیگر شدی وروجک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

امير علي
19 اردیبهشت 92 14:54
قربون شيرين زبونيت برم من عزيزدلم

و خاله جون ممنونم كه هميشه به ما سر ميزنيد


خدا نكنه خاله جون
خواهش ميكنم عزيزم
زندایی دنیا
19 اردیبهشت 92 18:04
متین جون با این وروجک بازیهات که روز به روز بیشتر میشه دل همه رو بردی


ممنون زندايي جون
زهرا(ترنم عشق)
20 اردیبهشت 92 17:14
جیگرتو متین جونم با این شیرین زبونی هات ساجده جون خصوصی داری
خواهر فرناز
20 اردیبهشت 92 23:53
عزیزمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی


ممنون عزيزم
سمانه مامان ستایش
21 اردیبهشت 92 1:25
عزززززیزمچقد شیرین زبون شدی
قربونت برم که قرمز و تو شعر بیشتر از آبیه دوست داری
ساجده جون این وروجکا حتی زمانی که مثلا حواسشون نیست هم دارن همه چیزو ضبط میکنن و بعد تحویلمون میدن.
ببوس متین جونمو


ممنون خاله جونم
دقيقا همينطوره بعضي وقتها من فكر ميكنم متين حواسش نيست ولي يهو حرفمو به خودم تحويل ميده بايد خيلي حواسمون به حرفا و رفتارمون باشه
مامان ایناز
21 اردیبهشت 92 12:27
خدا حفظت کنه علی جوووووووووووووونم
مامان مهدیس و ملیسا
21 اردیبهشت 92 12:46
نرگس مامان باران قلنبه
21 اردیبهشت 92 18:24
اگه خونه ای بزنگ
علامه کوچولو
21 اردیبهشت 92 21:56
سلااااااااااام
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند :اگر مومنی را دوست دارید آمدن رجب را به او مژده دهید
عیدتان مبارک


ممنون عزيزم عيد شما هم مبارك
زویامامان آرتینم
21 اردیبهشت 92 23:25
من فدای پسر شیرین زبونت بشم .این فسقلی ها تو این سن خیلی با مزه و شیطون میشن .ببوسش.


خدا نكنه عزيزم . واقعا همينطوره
مامان مهراد
22 اردیبهشت 92 0:06
ایییییییییی جانمممممممممممم. خدا چه ناز صحبت می کنه و شعر می خونه.درسته باید خوردتااااااااا.


بفرماييد نوش جان
متین من
22 اردیبهشت 92 1:25
سلام خوبین وای متین چه شیرین شده ماشالا چه شعرنازی هم سروده افرین وای چه حرفای بامزه ای هم یادگرفته ببوسش


ممنون عزيزم
ترنم
22 اردیبهشت 92 2:53
قربونت برم خاله پسر شیرین زبون
خدا نگه دارش باشه


خدا نكنه خاله جونم
ممنونم
سپید مامان علی
22 اردیبهشت 92 9:43
ای جووون که اینقدر خوشمزه و بانمک حرف میزنی که دل مامانتو بردی...
فدای شعر خوندت وروجک

ما آپیم



چششششششم
بهاره مامان ونداد
22 اردیبهشت 92 15:51
جونم شیرین زبونننننننننننننننن


ممنونم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 اردیبهشت 92 16:31
دوست داریم آقا متین


ممنونم خاله جون
مامان بابای الیسا
22 اردیبهشت 92 22:28
عزیزم با این شیرین زبونیهات حسابی خوردنی شدی


بفرماييد نوش جان
مامان نوژاجوني
23 اردیبهشت 92 10:27
چقدر نانازي عزيزم چقدر قشنگ شعر رو ميخوني.بووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنونم
مامان مينا
23 اردیبهشت 92 23:44
خدا براتون حفظش كنه ماشالا خيلى شيرين شده حرف زدنش خيلى با نمكه


ممنون عزيزم براي شما هم همينطور
مهرنوش مامان مهزیار
24 اردیبهشت 92 11:55
چه خوشگل شعر میخونه وروجک شیرین زبون


ممنونم
فاطمه
24 اردیبهشت 92 14:03
آآآآآآآآآآآآآخ که چقدر شیرینه زبون بچه ها توی این سن.
قربون شعر خوندنت.دوست دارم ببینمت متیین جون.


واقعا همينطوره
ما هم مشتاق ديداريم عزيزم
مرجان مامان آران
24 اردیبهشت 92 22:38
عزيزممممممممممممم چه ناز حرف ميزنه مخصوصا ميگه يه توپ دارم قرمزه


شعر جديده گل پسرمه ديگه
الی مامی آراد
25 اردیبهشت 92 18:11
عاشقتم عروسکم با این حرف زدن خوشگلت


ممنون خاله مهربون
ღ منا مامان امیرسام ღ
25 اردیبهشت 92 20:08
وااقعا من کامنت نذاشتم؟؟
الزایمر نگیرم؟
یادمه این پست رو خوندم قبلا


نه انشاالله كه نميگيري مونا جون
♥مامان آمیتیس♥
26 اردیبهشت 92 2:10

برای متین جون و مامان مهربونش


ممنونم دوست عزيزم
سمانه مامان ستایش
26 اردیبهشت 92 2:11
مامانی آدرین
28 اردیبهشت 92 11:48
...´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
ღ منا مامان امیرسام ღ
30 اردیبهشت 92 3:30
دوست جان اپ نمیکنی؟؟؟


دوست جونم به زودي ميام
صفورا مامان آوا
30 اردیبهشت 92 12:18
عزیزم چه شیرین زبووووونه
خصوصی داری


چشششششم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد