متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

متین طلا

تفریح توی هوای بهاری

1392/1/28 15:10
نویسنده : مامان ساجده
510 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

امروز صبح که از خواب بلند شدم دیدم هوا آفتابیه گفتم به محض اینکه

کارامو بکنم تو رو میبرمت پارک چون بعد از یک هفته مریضی تو و خودم

نیاز به یک قدم زدن توی این هوای لطیف بود

پیش خودمم فکر کردم شاید بریم بیرون تو یکمی اشتهات باز بشه

ولی متاسفانه خیالی بیش نبود متفکر

این ی چند تا عکس از گل پسری

این سه چرخه رو تو عید وقتی رفته بودیم کرج خونه خاله مهین (خاله خودم)

برات خریدیم

اینجا بهت گفتم مامانی بخند عکس بندازم تو هم زبونت رو دراوردی

عاشقتم وروجک دوست داشتنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان سارا
28 فروردین 92 15:19
فدای این وروجک دوست داشتنی شیطون بشم من


خدا نكنه خاله جون
مامان الهام
28 فروردین 92 15:51
رفتم ودیدم به متین جونم رای دادم

آتلیه ی سها کجاست؟؟؟؟!!!!!




ممنون عزيزم لطف كرديد

سعادت آباد بلوار دادمان

عزيزم در مورد سوالي كه پرسيده بودي ي سايته به اسم foto fania
متین من
28 فروردین 92 16:06
متین جونم خاله غذا بخورتا بزرگ بشی میدونم الان مال دندوناته کم اشتها شدی میبوسمت


چششششم
فاطمه
28 فروردین 92 19:54
عکسا خیلی قشنگ بود وروجک دوست داشتنی.


مرسي خاله جون شما خوشگل ميبيني
خواهر فرناز
28 فروردین 92 20:24
همیشه به گردش متین جون
عزیزم بزرگ شدیا قد کشیدی
هزار ماشالا بهت



مرسي عزيزم
مرجان مامان آران
29 فروردین 92 1:33
به به سه چرخه خوشگل مبارككككككك
دوست داريم ووروجك نازززززززززززز


ممنون خاله مهربونم
منم همينطور
مامان بابای الیسا
29 فروردین 92 2:13
عکسات خیلیییییییییییییی قشنگ بودن وروجک شیرین و خوردنی


مرسي خاله جون
زهرا(ترنم عشق}
29 فروردین 92 10:41
جیگرم خدا رو شکر که بهتری
سه چرختم مبارکت باشه عزیزممممم
عکساتم خیلی خیلی خوشگل شدن ملوسک


مرسي عزيزم
شما خوشگل ميبيني خاله جونم
منا مامان امیرسام
1 اردیبهشت 92 6:00
وااای چه دوچرخه خوووجلی,مبارک باشه
عکسهات هم مثل همیشه قشنگ بودن



مرسي خاله جونم
مریم (مامان آرینا)
3 اردیبهشت 92 10:16
خدارو شکر که بهترید،سه چرخه ات مبارک باشه گل پسر.همیشه به گردش دوستم


ممنون عزيزم
آرينا جون رو ببوسش
مامان آنی
5 اردیبهشت 92 9:10
ساجده جون رفتم و همین امروز به متین جونی رای دادم
وبلاگ قشنگی داری و همین طور گل پسر نازنینی
وبلاگ قشنگی داری و هم گل پسر نازنینی
بازم پیش ما بیا خوشحال میشیم


ممنونم از لطفتون
چششششششم حتما
غزل
5 اردیبهشت 92 23:21
سلام مامانی
چه پسمل نازی داری الهی زنده باشه
رای دادم عزیزم به متین جون


ممنونم از لطفتون
مامان المیرا
6 اردیبهشت 92 21:24
سلام دوست عزیزم به متین نازم رای دادم بوس بوس بوس بوس


ممنونم از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد