متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

متین طلا

بازم کلمه جدید

1391/10/12 10:07
نویسنده : مامان ساجده
294 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم

توی ماه بیست و دو تو خیلی پیشرفتهای کلامی داری البته درسته که خیلی از کلمه ها

رو به زبون خودت میگی ولی بازم برای خودش یه پیشرفته

پریشب که خونه مامانی بودیم تو هی میگفتی آقو

من متوجه منظورت نشدم که یهو مامانی گفت منظورش چاقو هستش

که دیدم بله منظورت چاقو رفتی چاقوی اسباب بازیت رو اوردی گفتی بیا آقو

پس کلمه جدیدت

آقو                         چاقو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان رقیه
12 دی 91 10:30
ممنون که اومدی به وبلاگم
بهش رای دادم فدات شم
سالم باشه ایشالا چقدم آقا و ملوسه


مرسی عزیزم خیلی لطف کردید
سه دانشجو
12 دی 91 13:04
سلام بر مامان ساجده ی گل . از طریق مامان رقیهوبلاگتون رو پیدا کردم. اگر موافقید به وبلاگمون سر بزنید تا باهم تبادل لینک بکنیم.بووووووووووووووس
تقدیم به کوچولوی نازت


مرسی عزیزم با افتخار لینک شدید
مریم (مامان آرینا)
12 دی 91 16:37
خصوصی داری عزیزم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
12 دی 91 17:17
عزیزم ممنون بابت اینکه بهمون سر میزنی تب کردن این آقاپســـر حسابی گرفتارم کرده بود ...
متین طلا رو ببوس


امیدوارک که زودتر خوب بشه
مریم مامان عسل
12 دی 91 17:22
من به متین جون رای دادم
پسر زیبایی دارید.
ماشالله
راستی قالب وبلاگتون یکم بهم ریخته است ها
صفحه بندی وبلاگ اومده زیر پست ثابت
موفق باشید


ممنون از لطفتون
مامان مهراد
12 دی 91 19:53
واییییییی چه جالب. به امید جمله سازی .
چقدر این متین مظلمومه. همیشه وقتی تصویرش رو می بینم احساس میکنم خیلی مظلومه
شاد و سلامت باشی عزیزم


مرسی عزیزم
یکم مظلوم هست ولی نه اونجوری که شما احساس میکنی
مهراد جان رو ببوس
مامان مرضبه
12 دی 91 22:25
من هم رای دادم موفق باشی گلم


مرسی عزیزم لطف کردید
مامان ضحا
13 دی 91 7:32
سلام.من خيلي وقته به گل پسرتون راي دادم.


ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد