متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

متین طلا

بازم کلمات جدید

1391/10/20 15:07
نویسنده : مامان ساجده
444 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم

این چندروزه دایره لغاتت رو وسیع تر کردی

امروز صبح داشت موبایل بابایی زنگ میخورد گفتم امیر جان موبایلت داره زنگ

میخوره تو هم سریع گفتی امیر بوبایلت (موبایلت)

تا دیشب هر چی رو میخواستی اگه بهش نمیرسیدی میگفتی نَنُد (نشد)

اما دیشب تا بهت گفتم بگو نشد تو هم درستش رو یاد گرفتی

البته یه خط در میون بازم نَنُد خودتو میگی 

جدیدا تا چیزی برات میخوام بریزم بهم میگی بست(بسته)

یه سری کلمه هارو درست میگی مثل:

باز          بسته       پشت          داغ        

کلمات جدیدت:

بوبایل                               موبایل

نَنُد                                    نشد 

نیس                                 نیست

باز           بسته                 پشت              داغ

عاششششششششششقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

کیارش مامانش
20 دی 91 16:39
الهی من قوبون اون حرف زدن شیرینش بشم
مامان ساجده جون فک کنم الان شما حال من رو درک می کنی. برام خیلی سخته دارم کلافه میشم

بله عزيزم اولش واقعا سخته
منم اولش خيلي پشيمون شده بودم خيلي دلم براش ميسوخت به سرم زده بود دوباره بهش شير بدم ولي خيلي با خودم مبارزه كردم تا يك هفته سخته ولي بعدش براي جفتتون راحت ميشه

ستاره زندگی
20 دی 91 17:08
تبریک میگم سوم شدین
ممنون به فرناز رای دادین
میشه به دوستاتونم بگین به فرناز رای بدن؟
خیلی لطف میکنید
راستی من شما را لینک میکنم باعث افتخار دوست گلم

خواهش ميكنم اميدوارم برنده شه
عزيزم منم با كمال افتخار شما رو لينك ميكنم

آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 دی 91 17:23
آفرین گل پسر
قربونت بااون بوبایل گفتنت عزیزم

خدا نكنه خاله جون
nana
20 دی 91 19:36
salam maman sajede mazerat mikham dir umadam engari ray giri tamom shode
ey khodaw ninitono mishe bokhoram??
ishon che nazo khoshmazan
cheqad shabihe khodete? axeto pain didam copyite


مرسي عزيزم از حضورتون
نوش جونت بخورش
خوشحال ميشم بازم بهمون سربزنيد
سمانه مامان ستایش
21 دی 91 3:31
قربون گلپسرمون با این حرف زدنشچقد حرف زدن این فسقلی ها برامون شیرینه.شیرین تر از اون سرعتشون تو یاد گرفتنه

سمانه جان واقعا براي ادم شيرينه وقتيم ميبينيم پيشرفتشونو بيشترلذت ميبريم
ستايش جونمو ببوسش
غریبه
23 دی 91 16:50
خــوبــَم... بــآوَر کــنید... اشــــکــ ــهــآ را ریــختـــه ام...غــُــصـّــه ها را خــورده ام...نــَــبودن ها را شــمــُــرده ام ایــن روزها کـــه مــﮯ گــُذرد.. خـــالـــﮯ ام . . . خـــالـــے از خـــشم ، دلـــ ــتنگے ، نفــرت و حتــے عـــشــق ... خـــالـــﮯ ام از احــــــــاس ... سلام اپم
مامان مهراد
23 دی 91 23:59
وای عزیزم آفرین به این همه سرعت
نندت خیلی خوشگله عزیزم


ممنون خاله جون
مهراد جونمو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد