متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

متین طلا

دیروز با یه سری کلمه های جدید

1391/10/29 0:25
نویسنده : مامان ساجده
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم

دیروز قرار شد که بریم خونه مامانی چون بابا کارش طرف خونه مامان فلور هستش

گفتم که بزار خودمون بریم برای همین به بابا نگفتم تا ما هم میایم چون اگه قرار بود که با

بابا بریم باید صبح زود میرفتیم منم چون همش نگران خواب تو هستم که بد خواب نشی کارامو

کردم بعدش گفتم که بریم

همینکه گفتم بزار زنگ بزنم به آژانس تا بریم دد تو سریع با اون صدای نازت گفتی آژانس

 منکه فقط هاج و واج نگات کردم  تعجبچون به نظرم کلمه سختیه برات ولی انقدر قشنگ میگی

همینکه رسیدیم خونه مامانی مامان فلور پرسید با چی اومدین تو هم سریع در جواب مامانی

گفتی آژانس مامانی که انقدر ذوق زده شده بود و هی بوست میکردو قربون صدقت میرفت

گفت برم براش اسپند دود کنم چقدرم ناز میگه

niniweblog.com

خلاصه اینکه عصری که بابا اومد بهت گفتم متین به بابا بگو با چی اومدیم تو هم سریع گفتی آژانس

بابا بهت گفت آقایی اوردتون تند میومد تو هم گفتی آقایی آژانس تن تن

تا هر کی از در میومد تو هم سریع گزارش میدادی دل همرو برده بودی

niniweblog.com 

شب زندایی داشت باهات بازی میکرد گوشیشو اورد داشت بهت عکساتو نشون میداد ازت

پرسید این کیه تو گفتی نی نی بعد زندایی بهت گفت متینه تو هم سریع گفتی متینه

قربونت برم که بالاخره اسم خودتو گفتی ما که هممونتعجب متعجب و ذوق زده شده بودیم

که مامانی گفت حسابی امروز ما رو سورپرایز کردی

niniweblog.com 

دوباره رفتی دستمال اوردیو به من گفتی مامانی بشور

قربونت برم که انقدر تو بلا شدی بلبل من 

تازگیم یاد گرفتی تا چیزی رو ازم بخوای که ممنوعه هستش میگی مامان جون با این جون گفتنت

حسابی آدمو .....

niniweblog.com 

چند روز پیش مامانی تو  رو برد سوپر مارکت که برات بستنی بخره همینکه پاستیل رو دیدی گفتی

مامانی دایی به به (چون هر سری که ما خونه مامانی میریم دایی برات پاستیل و چوب شور میخره)

برای همین با زبون بیزبونی به مامانی فهموندی از همونایی که دایی برات میخره میخوای

قربونت برم که هرروز داری شیرینتر و بلاتر از روز قبلت میشی

کلمه های جدیدت:

آژانس                                 آژانس

بشور                                  بشور

تند                                     تند

متین                                  متین

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
27 دی 91 15:08
آفــــــــــــرین به این پسر شیرین زبون...
علامه کوچولو
27 دی 91 15:25
سلام عزیزم
ما هستیم این پایین پایینارو ببینی مارو پیدا میکنی
حسابی ادمو...
قربونش برم معلومه ماشاءالله خیلی شیرین شده


سلام عزیزم شما اون بالا بالاها هستی
آره به خدا واقعا اینطور نیست
خدا نکنه خاله جونم
مامان سارا
27 دی 91 17:31
هیراد و عمه لیلاش
27 دی 91 17:36
قربونت برم خاله جون از خوندن تعریفهای مامان ساجده جون ناخوداگاه حس میکنم صداتو میشنوم عسلم دلم برات تنگ شده عزیزم
افرین که تند تند داری پیشرفت میکنی


مرسی خاله جون
هیراد جونم ببوسش
سمانه مامان ستایش
28 دی 91 2:18
افرین به متین جون که هر روز با یه کلمه هم مامانی رو سورپرایز میکنه هم مارو
ااای جااان واسه اون آژانس گفتنش و جمله ساختنش
ساجده جون گلپسر ماشالا حسابی بلبل زبون شده هااا،اسپند یادت نره


سمانه جان واقعا شيرين زبون شده تا هر كلمه اي رو ميشنوه سريع تكرار ميكنه شده بلبل خونمون
چشم دوست خوبم
ستايش جونمو ببوسش
پگاه مامان آرشیدا
28 دی 91 2:21
سلام چقدر خوشحال شدم از خوندن این پست و دوست عزیز ببخشید من امروز دیدم پیغامتون رو در وبلاگ آرشیدا


سلام خواهش ميكنم عزيزم
ارشيدا جونم ببوسش
مامان بردیا
28 دی 91 9:08
حامی
28 دی 91 13:30
ماشالله خدا حفظ کنه این کوچولوی شیرین رو


مرسی ممنونم
نرگس مامان باران
28 دی 91 13:48
نازی قربونش برم


خدا نکنه خاله نرگس جون
ارشیا
28 دی 91 17:23
داداشی این مامان ساجده باور نمیکنه که دیگه پسرش مردی شده ؛ یلی شده ؛ باید براش به فکر خونه و ماشین و گل خونه (عروس) باشن .
داداشی هی بگو آژانس ؛ آژانس تا بدونن داش متین ما اینه دیگه


داداشي تو فقط منو درك ميكني
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
29 دی 91 16:05
سلام قندعسل خاله ساجده جون هميشه به تفريح و خوشي كنار خانواده و متين جون .قربونش برم من

سلام خاله جون
مرسی عزیزم برای شما هم همینطور
خدا نکنه خاله جونم

زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
29 دی 91 19:23
ماشاالله - ماشاالله پسری دیگه داره برای خودش مردی میشه


بله خاله جون
مامان مهراد
30 دی 91 0:42
وای جیگرتو خاله جون با این کلمه های جدیدت


مرسی خاله جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد