متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

متین طلا

یه روز بهاری و گردش

1391/12/26 15:57
نویسنده : مامان ساجده
363 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

این روزای آخر سال معمولا آدم سرگرم کاراشه ولی امروز گفتم از کار

واجب تر بردن شما وروجک به پارکه از اونجاییکه تو قبلا عاشق بیرون رفتن

بودی یه چند وقتیه میگم بریم دد همش میگی نه و فرار میکنی تا حاضرت نکنم

امروز که از خواب بلند شدی بهت گفتم مامانی میای بریم دد اولش گفتی نه

منم بیخیال شدم و رفتم سراغ کارام تو اومدی گفتی مامان پشو دد

منم سریع حاضرت کردم وقتی رفتیم بیرون گفتم متین عجب

هوای خوبی تو هم هی میگفتی عجب هوایی قربونت برم انقدر شیرین

حرف میزنی

رفتیم پارک و انقدر بازی کردی و میخندیدی که من واقعا با دیدن چهرت

خستگیم درومد

خییییییییییییلی دوست دارم ملوسکم

قبلا از تاب میترسیدی ولی امروز خودت خواستی سوار بشی و کلی هم خوشت اومده بود

توی پارک یه سرای محله هستش که شنیده بودم خانه اسباب بازی داره

منم رفتم پرسیدم دیدم خوشبختانه داره قرار شد که بعد از عید روزی

دو ساعت ببرمت تا بابچه ها بازی کنی و انرژیتو تخلیه کنی چون

من تو این سن مخالف مهد کودکم به نظر من برای سن تو الان زوده چون

خیلی ها میگفتن بزارمت مهد تا وابستگیت به من کم بشه ولی من نمیتونم

تو رو از خودم دور کنم برای همین میبرمت و خودمم میشینم اونجا تا تو به اونجا

عادت کنی و بازی کنی چون تو هم بدون من جای غریب نمیمونی

قرار شد کلاسهای سفالگری هم بنویسمت مربی گفت خیلی برات خوبه در

 ضمن مشاور هم تو کلاسها هستش و مشکلات بچه ها رو حل میکنه

حالا انشاالله بعد از عید میبرمت امیدوارم تو هم از اونجا استقبال کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مینا
26 اسفند 91 23:06
سلام عزیزم وبلاگ پسر گلتون مثل خودش زیباست انشاالله عاقبت به خیر شود


ممنونم كه به وبمون اومديد
انشاالله
بهاره مامان ونداد
27 اسفند 91 1:12
چه جالب من نمیدونستم برای بچه های این سنی کلاس سفالگری هم میزارن افرین متین جون نترس شیرین زبون


اتفاقا منم نميدونستم رفتم اونجا بهم گفتن خيلي خوشم اومد چون باعث خلاقيت بچه ها ميشه
وندادجونمو ببوسش
علامه كوچولو
27 اسفند 91 8:28
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام
سال نو مبارك


براي شما هم مبارك
مامان نوژاجوني
27 اسفند 91 11:37
اي جانم چقدر ناز ميخندي عكس روي تاب خيلي نانازه.عزيزم حتما از كلاسها استفاده كن ومتين جون روببر براي اجتماعي شدن بچه ها اين محيط ها فوق العاده هستند.


مرسي خاله جون
حتما بعد از عيد ميبرمش
نرگس مامان باران
27 اسفند 91 11:43
نازی عزیزم چه خوشگل میخنده این پسر خوش اخلاقمون
خیلی دلم براتون تنگ شده دوستتون دارم یه عالمه
ایشالا به زودی همدیگرو میبینیم


مرسي خاله نرگس جون
ما هم دلمون براتون تنگ شده
انشاالله كه زودي همديگرو ميبينيم
مهرنوش مامان مهزیار
27 اسفند 91 14:09
عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک


ممنونم عزيزم پيشاپيش براي شما و خانواده محترمتون مبارك باشه
مامان ارشیا
27 اسفند 91 16:35
واقعا چه حس قشنگیه وقتی مامانا خنده های بچه هاشون که میبینن انرزی میگیرن دوباره .....برای مامانی همیشه بخند گل پسر خیلی بهشون میگذره وقتی بچه ها میرن پارکپیشاپیش سال جدید برای متین کوچولو و مامانی و بابایی سال شادی و سلامتی باشه....


انشاالله سال نو بر شما و خانواده محترمتون سالي پر از شادي و سلامتي باشه
خواهر فرناز
27 اسفند 91 16:58
سال نو پیشاپیش مبارک



بر شما و خانواده محترمتونم مبارك
مهسا مامان صدرا جونی
27 اسفند 91 17:21
متین خوشتیپ من چه ذوقی هم کرده تو پارک..
خاله قربونش بره


خدا نكنه خاله جون
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
27 اسفند 91 20:31
خداروشکر به گل پسرمون خوش گذشت شما هم خسته نباشین عزیزم


ممنونم گلم
مرجان مامان آران
27 اسفند 91 22:11
قربونت برم با این خنده های خو شگلتتتتتتتتتتتتتتتتتت خوش باشی ملوسککک


مرسي خاله جون
زهرا(ترنم عشق)
28 اسفند 91 2:18
عزیز دلم ایشاالله همیشه به گردش با مامانی خوبت
دوستم پست اخر 91 رو گذاشتم به ما هم سر بزنید


چشم حتما
مامانی آدرین
28 اسفند 91 10:54
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .


بر شما هم مبارك
مامان آمیتیس
29 اسفند 91 5:50
سوختن غصه هایت را در آتش آخرین چهارشنبه سال آرزو دارم


ممنون عزيزم
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 15:52
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


عيد شما هم مبارك
سمانه مامان ستایش
29 اسفند 91 16:02
عطر نرگس،رقص باد،نغمۀ شوق پرستوهای شاد،خلوت گرم کبوترهای مست،نرم نرمک میرسد اینک بهار...خوش بحال روزگار
آمدن بهار مبارک
ساجده جون عیدت مبارک


مرسي سمانه جون عيد شما هم مبارك
مرجان مامان آران
30 اسفند 91 0:00
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم پیشاپیش سال نو مبارک
سمانه مامان پارسا جون
8 فروردین 92 1:19
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . .
سال خوبی داشته باشید عزیزم


ممنونم سمانه جون
براي شما هم همينطور
مهسا مامان کیارش
13 فروردین 92 14:04
همیشه به گردش و شادی عزیزدلم بهت خوش بگذره


ممنونم خاله جون
مامان حسام كوچولو
14 فروردین 92 16:52
ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک


عید شما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد