متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

متین طلا

یه اتفاق جالب

1392/1/19 13:28
نویسنده : مامان ساجده
399 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم

چند وقت پیش تو وبلاگ آرمیتا جون ی پستی بود که آنا جون عروسک آرمیتا

عسلی رو انداخته بود تو ماشین تا بشورتش آرمیتا هم با دیدن عروسکش

گریه کرده بودبرام خیلی جالب بود گفتم چقدر دخملمون مهربونه که

 با دیدن عروسکش تو ماشین اینجوری گریه میکنه حالا بعد از چند وقت برای

گل پسر خودمم همین اتفاق افتاد دیشب که داشتم اتاقت رو جمع میکردم

دیدم رو عروسکت آب آلبالو ریختی منم انداختمش تو ماشین لباسشویی

صبح که ماشین رو روشن کردم وقتی داشت میشست یهو چشمت افتاد

به ماشین و زدی زیر گریه و میگفتی مامان نشور ببعی رو منم چون برام

جالب بود که گل پسرم انقدر با محبته دقیقا مثل آنا جون شکار لحظه کردم

و ازت عکس انداختم قربونت برم که اینجا داری ببعیت رو بهم نشون میدی

 

همش میگی مامان ببعی منو نشور

الهی بمیرم که اینجوری داری گریه میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ونداد گلی
19 فروردین 92 15:45
اخی الهی چه گریه ای هم میکنه
مامان همه بچه ها قلبشون مهربون فرق نمیکنه دختر باشند یا پسر


واقعا اين بچه ها فرشته هاي روي زمينند
زندایی دنیا
19 فروردین 92 17:47
آخی الهی مرد که گریه نمی کنه پسر گلم
خواهر فرناز
19 فروردین 92 19:10
عزیزم این قدر گریه نکن دل همه خاله ها ریش شد



خاله جونم آخه دلم برای ببعیم میسوخت
مهرنوش مامان مهزیار
20 فروردین 92 7:56
الهی عزیزم چه گریه ای میکنه؟ پسر مهربون


مرسي عزيزم
مریم(مامان آرینا)
20 فروردین 92 9:08
اللللللللللللهی بمیرم چه اشکی میریزی خاله جون تو رو خدا دوستم وقتی که خوابه عروسکاشو بشور البته میدونم فکر نمیکردی اینجوری اشک بریزه
آخی دلم کباب شد


خدا نكنه خاله جون
مريم جون نميدونستم انقدر حساسه وگرنه اينكارو نميكردم
مامان ایناز
20 فروردین 92 11:36
سلام خانمی وبلاگ متین جان وتقعا قشنگه بهش رای دادم من شمارو لینک کردم لطفا منو لینک کنید و نظتونو بگید


مرسي عزيزم
منم با افتخار شما رو لينك ميكنم
مامان ثمر
20 فروردین 92 12:13
الهییییییییییی قربونه اون دل مهربونت برممممممم متین جونمممممممم آخه حیف اون چشمای خوشگلت نیست خاله برای ببعی گریه میکنییییی


خاله جون آخه ببعي رو خيلي دوست دارم
مامان بردیا
20 فروردین 92 15:44
فدای اشکات که انقدر معصومانه میچکن عزیزم


خدا نكنه خاله جونم
متین من
21 فروردین 92 16:53
اخی عزیزم مهربون خاله متین ها همشون مهربون___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
ن وبا احساس


آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 فروردین 92 18:21
ای واااای متین طلاهم مثل دوستش دل نازک ومهربونه قلبونش برم چه تفاهمی دارن باهم


واي آنا جون واقعا مثل هم هستند اين كوچولوها فرشته هاي روي زمينند
مامان نوژاجونی
22 فروردین 92 0:29
عزیزم نوژای من همچین حسی رو نسبت به پتوش داره اینقدر گریه و دادوبیداد میکنه تا کار ماشین تموم بشه بعدشم خیس خیس بغلش میکنه.قربون اون دونه دونه های مرواریدت برم عسلم اشک نریز


همه بچه ها هميشه براي خودشون ي سوگلي دارن كه روش حساسن
رادین عشق زندگی...
23 فروردین 92 12:46
الهی عزیزم ببین چه جوری داره گریه میکنه حیف اون مرواریدا نیست اخه خاله جون...


آخه خاله جون ببعي رو خيلي دوست دارم
سمانه مامان ستایش
24 فروردین 92 3:15
وااای متین جونم قربونت اشک ریختنت خاله..چقد با احساسی عززززیزم
ساجده جون شکار لحظه هاتم خیییلی باحال بود.بعدها برای متین جون کلی خاطره میشه


خدا نكنه خاله جونم
مامان کیارش
24 فروردین 92 23:28
الهی الهی. قربون اون دل مهربونت


خدا نكنه خاله جونم
مامان مهراد
26 فروردین 92 7:20
الهی بمیرم. باور نمی کنی چقدر حالم بد شد این بچه این طوری گریه میکنه.
جیگرتو برم خاله جون مهربون .فدات بشم.حالا واجبه در تمامی زوایا عکس بگیری این بچه ضعف کرد از گریه


خدا نکنه خاله جون
واقعا نمیشد کاریش کرد چون ماشین داشت میشست و اونم همش بهانه ببعیشو میکرد
امير علي شيرين گندمك
26 فروردین 92 10:34
اي جانم چه گريه اي مي كنه نازي

امير علي جونم ببوسينش

مامان میعاد
26 فروردین 92 14:51
آخی عزیزززززم چقدر سوزناک گریه میکنه
دقیقا همین مشکل رو من با میعاد داشتم سر بالشت شستنش.


از بس با محبت هستن اين فرشته ها
مامان حسام كوچولو
27 فروردین 92 0:46
اي جانم گريه نكن عزيزم قربون اون دل نازكت منم گريه ام گرفت
الی مامی آراد
27 فروردین 92 2:04
آخ دلم کباب شد قربون دل کوچولوت بشم من که اینقدر با احساسی


خدا نكنه خاله جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد