متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

متین طلا

شیرین زبونیای عشق مامان+اولین تجربه برف بازی

1392/11/19 17:16
نویسنده : مامان ساجده
675 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرم عمرم پسر قشنگم از این روزا بگم که واقعا شیرین ترو مهربونترو

شیطونتر از قبلت شدی

ماشاالله خیلی قشنگ حرف میزنی البته اینم بگم که خیلی وقته که

شدی بلبل خونمون انقدر قشنگ و به جا حرف میزنی که خودمم

 میمونم که تو با این سن کمت چطور میتونی انقدر قشنگ صحبت

کنیقلب

چند وقت پیش برات ی نوع خمیر بازی گرفتیم که دو تا کاربرد داره

هم میشه باهاش نقاشی کرد هم میتونی باهاش اشکال مختلف

درست کنی البته چون قلمش رو نگرفته بودیم بهت گفتم فردا میریم

باهم قلم میخریم بعد بازی میکنیم تو هم گوش دادی

متاسفانه تو این چند وقت هنوز وقت نکردم تا قلمشو برات بخرم

هر وقتم میای میگی برم بیارم بازی کنم منم در جوابت میگم باشه

فردا تا اینکه چند روز پیش اومدی پیشم گفتی مامان ساعت چنده

گفتم برای چی میخوای گفتی آخه میخوام ببینم فردا شده یا نه نیشخند

niniweblog.com 

از صبح که چشماتو باز میکنی یا دوست داری سی دی بزاری کارتن

 ببینی یا اینکه گوشیمو برمیداری بازی میکنی تا اینکه ی روز توی ی

وبلاگ خوندم که چشم نی نی شون آستیگ ماته و کمتر باید با گوشی

بازی کنه برای همین داشتم به بابا میگفتم از این به بعد به متین زیاد

گوشیتو نده چون خدای نکرده چشماش ضعیف میشه و دیگه نمیشه

جبران کرد بعد بلند گفتم متین جونم مامان اگه زیاد با گوشیهامون

بازی کنی چشمات ضعیف میشه اونوقت عینکی میشه همه مسخرت

میکنن تو هم که ماشاالله جواب تو آستینت داری گفتی نه من خودم

عینک دارم رفتی سریع از کمدت دراوردی زدی به چشماتو شروع

کردی به بازی کردن انقدر خندیدیم به بابا گفتم ما تو چه عالمی

هستیم متین تو چه عالمیه

 niniweblog.com

ی روز من دراز کشیده بودم اومدی دست زدی به شکمم گفتی مامان

این چیه گفتم دنده هامه گفتی یعنی چی گفتم استخونه سریع گفتی

آهااان اُخخونه خنده

niniweblog.com 

شبا وقتی میریم تو رختخواب تازه حرف زدنت میگیره  منم همش بهت تذکر

میدم بابا خوابه آروم حرف بزن تو هم معمولا در جوابم میگی مامان بلند حرف

بزن آخه من صداتو نمیشابم خنده

niniweblog.com 

 ی روز من  رو کاناپه دراز کشیده بودم اومدی پیشم پرسیدی مامان داری

 با کی صحبت میکنی بهت گفتم با مامان فلور بعد خیلی جدی بهم گفتی

به مامان فلور  سلام برسون منو مامان فلور که ترکیده بودیم از خنده قهقهه

 niniweblog.com

وقتی کار بدی میکنی من بهت تذکر میدم که کارت اشتباهه سریع میای

پیشم میگی مامان دوسم داری منم در جوابت میگم از دستت ناراحتم

میگی چرا ناراحتی آخه من که دوست دارم میگم خوب منو اذیت میکنی

حرفمو گوش نمیدی سریع میای و منو بوس بارون میکنی صورتتم به لبام

میچسبونی تا بوست کنم اون موقع منم بوست میکنمو همه چیز ختم

به خیر میشه چون واقعا طاقت اینو نداری که من از دستت ناراحت باشم

قربون پسر بامحبتم بشمقلب

 niniweblog.com

ی روز داشتم صبحانه رو آماده میکردم تو نشسته بودی سر سفره تا اومدم

بشینم گفتی ببخشید مامان من جاتون نشستمخنده من و بابا مرده بودیم

از خنده

niniweblog.com 

خیلی بامزه وقتی میخوای بگی خداحافط میگی  خِپاپظ

niniweblog.com

خیلی حرفای بامزه دیگه میزنی ولی متاسفانه خیلیاشونو یادم میره که برات

بنویسم فقط اینو بهت بگم که خیییییییلی جیگری عزیزمقلب

niniweblog.com

ی روز هوس کیک کردی با هم رفتیم برات خردیم تا گذاشتم رو میز گفتی

با انگشت بخورم از تولد باران که دیده بودی بچه ها ناخنک میزنن یاد

گرفتی منم به خاطر اینکه ببینی چیز خاصی نیست تو تولد بهت

گفتم اجازه داری ی انگشت بزنی از اون به بعد خوشت اومده منم بهت

اجازه  میدم اولش به کیک ناخنک بزنی

البته اولش با انگشت بود بعد به مشت ختم شدنیشخند

قربون دستای کوچولوت بشم من عششششقمقلب

بلاخره اینجا به من اجازه دادی با چاقو کیک رو ببرم

اینم سوغاتی که عمه بهاره برات فرستاده که امین پسر دایی بابا ایران اومده  برات اورده

دستت درد نکنه عمه جون

چند وقته تا غذا میخوریم میگی من  ظرفا رو بشورم منم بهت اجازه میدم تا

یکمی آب بازی کنی 

اینجام کلی برای خودت مشغول بازی بودی 

داشتی دومینوهاتو سوار ماشینت میکردی 

عاشق این ژستای منحصر به فردتمقلب 

اینم اولین تجربه برف بازیته چون سال گذشته میترسیدم ببرمت ار ترس

سرماخوردگی ولی امسال دلمو زدم به دریا و بردمت تا با هم دوتایی کیف کنیم

 که خدا رو شکر خییییلی خوش گذشت 

اینجا داشتی به من برف پرتاب میکردی

قربونت برم که تا زانو تو برفی و برای خودت کیف میکردی

اینجام گفتی بشینم تو برفا منم بهت اجازه دادم کلی برای خودت تو برف

بازی کردی

اینم  برای پنج شنبه هستش که سه تایی رفتیم برف بازی

رفتیم محله قدیمیمون سعادت آباد که  با بابا حسابی یادی از گدشته کردیم

که خاله نرگس اینا میومدن خونمونو با هم میرفتیم برف بازی 

همش دوست داشتی این مدلی رو برفا باشی

 

اینجام داشتی میومدی که به من برف بزنی

 

امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه!

امیدوارم بختت مثل برف سفید بشه پسر قشنگمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان آیسو وآیسا
19 بهمن 92 17:18
عزیززززززززززز دلم قربون شیرین زبونیهات چه ژستهای قشنگی میگیری متین جووون... برف بازی هم انگاری حسابی بهت خوش گذشته... هزار تا بوس برا متین گلپسری
مامان ارشیا
20 بهمن 92 14:29
ای جونم با اون شیرین زبونیات برف بازی خوب بود؟؟؟؟؟؟کیف کردی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟ ارشیا که حسابی بهش خوش گذشته بود با برف بازی امیدوارم به تو مامانی هم خوش گذشته باشه
مامان مهرزاد
20 بهمن 92 14:40
سلام ساجده جان. ماشالله به این شیرین زبونیش.همیشه سالم وسرحال باشه .
فاطمه(مامان متین)
21 بهمن 92 14:22
خیلی عکسات قشنگ شدن دست عمه درد نکنه مبارکت باشه متین جون
مامان کوثری
22 بهمن 92 3:03
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
پدربزرگ ناصر
22 بهمن 92 15:12
سلام انشاا... همیشه دوران خوشی راپسران سپری کنید اگه ماراقابل دونستید به وبلاگم سری بزنید
MOZHGAN
22 بهمن 92 20:38
سلام پسره دوست داشتنی دارید خدا واستون حفظش کنه خوشحال میشم به منم سر بزنید
مامان حسام كوچولو
23 بهمن 92 1:28
´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´. ¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بیا´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
23 بهمن 92 9:11
سلام ساحده چه عجب اومدددددددددددی دوستم دلمون براتون حسابی تنگیده بود گلم قربونه برم متین جووووووووونم با این همه شیرین زبونیات آدم دلش میخواد قورتت بده جیگر عکسات هم مثله همیشه عالیه خوشگلم
زینب
24 بهمن 92 12:21
خیلی جیگری متین جون خداحفظت کنه برامن دعاکن ساجده جون بچم تودوماهگی سقط شدتواقدام دوبارم
زینب
24 بهمن 92 12:25
متین جون خیلی جیگری خداحفظت کنه ساجده جون بچه ماهی داری قربونش برام دعاکن یچم تودوماهگی سقط شمدتواقدام دوباد
مامان مهراد
24 بهمن 92 17:11
ای جونم متین خوش زبون خاله جون چقدر مامانت باهات کیف میکنه که دوتایی رفتید برف بازی همیشه شاد باشید گلم
شیرین بانو ( مامان موژان و علی)
25 بهمن 92 14:14
خدا نگه داره پسر شیرین زبونت رو .... همه چیز عالی و به شیرینی اون کیکی که عکسش رو گذاشته بودی..... شیرین کام باشید گلم .......... لباسهای سوغاتش هم خیلی زیباست مبارکش باشه........ و در آخر هم برف بازی هم که حرف نداره ..... خدا رو شکر
سپید مامان علی و تبسم
28 بهمن 92 10:37
وای خدااا چقدر خوشگل حرف میزنه به مامان فلور سلام برسون و جای شما نشستم خیلی باحال بود عجب عکسهایی .. یکی از یکی قشنگ تر ای جوونم تو برفها چه کیفی کرده خوش به حالت .. ماکه جایی نرفتیم سوغاتی خوشگات هم مبارکت باشه و به سلامتی بپوشی
**کلبه ی رنگارنگ**
28 بهمن 92 15:55
سلااام. اگر دوست داشتی به ماهم سربزن
مرجان مامان آران و باران
29 بهمن 92 2:11
عزیزممم خدا حفظش کنهه هزار ماشالااا چقدر قشنگ حرف میزنههه خیلی هم دوست داشتنیههه همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه ساجده جون
سمانه مامان ستایش
29 بهمن 92 3:34
مامان بردیا
29 بهمن 92 15:26
مامان ساجده از جانب ما حسابی ببوس قند و عسل شیرین زبون و ماه صورتت رو...
مامان ساجده
پاسخ
چششششم
الی مامی آراد
29 بهمن 92 17:39
ماشالله چه جیگر شیرین زبونی شده همجور دلبری میکنه چه خوب به مامان هم کمک میکنه خوش بحال مامان جووون
مهدیس و ملیسا
30 بهمن 92 0:28
سلااااااااااااااااااااااااااام عزیزم تولدت مبارک گلمممممم ایشالا 100000000000000000سال زیر سایه مامان و بابا عمر کنی عزیزم
مامان ساجده
پاسخ
ممنون خاله جون
مامانی درسا
30 بهمن 92 2:51
عزیز دل تولدت مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی 120 ساله شی
مامان ساجده
پاسخ
ممنونم خاله جون
مهرنوش مامان مهزیار
30 بهمن 92 8:39
امیدوارم همیشه محفل زندگیتون گرم از عشق باشه. عزیزم نی نی وبلاگی شدیم بمون سر بزنی خوشحال میشیم.
مامان ساجده
پاسخ
چششششم حتما
ترنم عشق(زهرا)
30 بهمن 92 14:09
تولدت مبارک عزیزمممممممممممممممم
مامان ساجده
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان نوژاجونی
30 بهمن 92 15:59
متین جونی تولدت مبارک عزیزم
مامان ساجده
پاسخ
ممنونم خاله جونم
ستارگان آسمان من
29 اسفند 92 3:19
سلام دوست گلم .... سال بسیاااار خوبی رو براتون آرزو میکنم....عیدتون مبارک
مامان ساجده
پاسخ
ممنون عزيزم عيد سما هم مبارك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد