متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

متین طلا

ی مهمونی خوب خونه دوست جونت بنیتا

1393/6/13 12:48
نویسنده : مامان ساجده
1,353 بازدید
اشتراک گذاری

متینم دیروز خونه یکی از دوست جونامون دعوت بودیم خونه بنیتا جوون

دست سحر جوون درد نکنه خیییلی زحمت کشیدن

دیروز با خاله نرگس ساعت 15:45 قرار داشتیم  قرار بود که بریم دنبالشونو

با هم بریم بهت گفتم تو ماشین بخواب تا برسیم خدا رو شکر یک ساعتی

رو که تو راه بودیم خوابیدی چون اگر نمیخوابیدی فاجعه ای بود برای خودش غمناک

اولشم رسیدیم چون تازه از خواب بلند شده بودی  خیلی حوصله نداشتی

ولی کم کم یخت باز شد البته کلا خوب بودیو اذیتم نکردی خدا رو شکر

به غیر از ی جا که با بنیتا دعواتون شد و برخورد فیزیکی کردینخندونک

که بعد از یکمی گریه کردنو تذکر دادن من به تو همه چیز به خوبیو

خوشی تموم  شد

سحر جووون هم از شما هم از خواهرای گلت ممنون بابت

همه زحماتی که بهتون دادیممحبت

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان مانی
14 شهریور 93 14:44
ایشالا همیشه به خوشی
lili
17 شهریور 93 18:00
اصن عاشقه این مرد کوچولویه خوشتیپمهمیشه ام که تنها مرده جمعه)
مامان ساجده
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان بنیتا
18 شهریور 93 15:58
ساجده جون ممنون که تشریف اوردین راستش من عکسی از متین جونم نداشتم تا تو وبلاگ بذارم اگه دوست داشتین یک عکس بهم بدین تا یادگاری تو وبلاگ بنیتا بمونه
مامان ساجده
پاسخ
سحر جون ممنون بابت همه چیز خیلی بهتون زحمت دادیم
آجی مهربـــــــــــان
20 شهریور 93 17:52
همیشه خوش وخرم باشین ایشالا
مامان ساجده
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا مامی ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 شهریور 93 4:52
سلام دوست جونی خووووووووووووووبی عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم از ملاقاتتون به من که در کنار شما خوش گذشت ببخشید ما شما رو گم کردیم و بدون خدا حافظی از هم جدا شیم میبوسمت دوست خوبم لینکت کردم با اجازه بهم سر بزن
مامان ساجده
پاسخ
سلام عزیزم منم همینطور آره متاسفانه نتونستیم با هم خداحافطی کنیمبه امید دیدار مجدد
شیرین بانو ( مامان موژان و علی)
7 مهر 93 22:10
خوش بگذره همیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد