متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

متین طلا

بدون عنوان

1391/6/28 15:49
نویسنده : مامان ساجده
278 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی تلاش میکنی تا بعضی از کلمه ها رو بگی مثل

امی                         امیر (بابا امیر) 

چوب چو                 چوب شور

تو                                  توپ

ادو                                     الو

دا                                       داغ و افتاد

یک- دو-ا                            یک دو سه

قربون اون حرف زدنت برم که فقط مامانی میفهمه چی میخوای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان میترا
16 شهریور 91 21:01
چه عزیز
خوشبه حالتون پسر من هنوز مامان هم نمیگه


سلام عزیزم خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
در ضمن لطف میکنید به پسر من رای بدید؟
arshin googooli
17 شهریور 91 19:09
salam sajede joon. arshin too mosabegheye ninihaye bahejab ke sepide joon too weblogesh gozashte sherkat karde age mayeli be webloge zir boro va dar soorate tamayol be arshin ray bede.raygiri az shanbe 18 shahrivar ta doshanbe 20 shahrivar hast.www.koodakeman91.niniweblog.com


سلام عزیزم چشم حتما رای میدم اگر شما هم به پسر من رای بدید ممنون میشم پسر من تو جشنواره سها شرکت کرده لینکش هم توی وبلاگ هست اگر لطف کنید رای بدید ممنون میشم
خاله مرمر
17 شهریور 91 23:59
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم




سلام عزیزم چشم حتما رای میدم اگر شما هم به پسر من رای بدید ممنون میشم پسر من تو جشنواره سها شرکت کرده لینکش هم توی وبلاگ هست اگر لطف کنید رای بدید ممنون میشم
خاله فروغ
18 شهریور 91 13:07
سلام.بیا به علی پسر آجیم شماره33 رای بده خیلی ممنونم
http://lavashak.niniweblog.com/post36.php


سلام چشم رای میدم شما هم لطفا به پسر من رای بدید ممنونم
مامان شیدا
18 شهریور 91 15:37
سلام .شیدا جونی ما یکساله شد . خوشحال میشیم به جشن تولد دلبندمون تشریف بیارید .
خاله ی کوثر
18 شهریور 91 16:17
سلام کوثر طلا کاندید نی نی حجاب شده ممنون میشم اگه تا روز دوشنبه به لینک زیر برو به عکس شماره 8 یعنی به کوثر رای بده
http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php


سلام عزیزم چشم حتما رای میدم اگر شما هم به پسر من رای بدید ممنون میشم پسر من تو جشنواره سها شرکت کرده لینکش هم توی وبلاگ هست اگر لطف کنید رای بدید ممنون میشم
مامان آمیتیس
18 شهریور 91 20:25
سلام دوست عزیزم. آمیتیس تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده. میشه لطف کنید به این لینک برید و به دخترم رای بدین؟‏Lavashak.niniweblog.com/post36.php‏‏ شماره13 آمیتیس


سلام عزیزم چشم حتما رای میدم اگر شما هم به پسر من رای بدید ممنون میشم پسر من تو جشنواره سها شرکت کرده لینکش هم توی وبلاگ هست اگر لطف کنید رای بدید ممنون میشم
pani
18 شهریور 91 21:57
سلام خاله جون لطفا کمکم کنید تا تو مسابقه برنده بشم وبلاگ کودک من مسابقه
شماره 3 عکس شماره 10 پانی خیلی ممنونم



سلام عزیزم چشم حتما رای میدم اگر شما هم به پسر من رای بدید ممنون میشم پسر من تو جشنواره سها شرکت کرده لینکش هم توی وبلاگ هست اگر لطف کنید رای بدید ممنون میشم
ماما
20 شهریور 91 15:34
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
رز دسته گل مامان
21 شهریور 91 8:54
سلام دوست خوبم ممنون میشم اگه همین الان بری به سایت زیر و تو مسابقه رویای زیبا به دختر با شماره 26 رای بدی این اولین مسابقه ای هست که شرکت کرده دوست دارم برنده بشه ممنون
http://lavashak.niniweblog.com


سلام باشه به روی چشم
شما هم اگر لطف کنید به پسر من رای بدید ممنون میشم توضیحات توی وبلاگش هستش
دخترفشن
21 شهریور 91 20:55
سلام متین جون خوبی اگه وقت داشتی به وبم سر بزن. ثواب دارد http://maryam1381.mihanblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد