متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

متین طلا

بدون عنوان

1391/10/6 18:05
نویسنده : مامان ساجده
258 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

یه چند روزیه که دایره لغاتت داره وسیع تر میشه

چند روز پیش تو اومدی سراغم گفتی مامان نَنُد گفتم چی مامان دوباره تکرار کردی

چون منم نفهمیدم اومدم که بهم نشون بدی دیدم میخواستی چراغارو خاموش کنی

دستت نرسیده بودو هی میگفتی نَنُد (نشد)

تا خانم بیبینی میگی انوم

تا ازت میپرسم مامانو دوست داری میگی آره (قربون اون آره گفتنت)

تا میخوای بلند شی یا بیای بالای مبل میگی یا علی

به گل میگی اُل

به گوش میگی اوش

قبلا اعداد 1-2-3-9-10 بلد بودی الان انگلیسی 9(ناین) رو یاد گرفتی

خلاصه اینکه کلی کلمه های جدید میگی

قربون اون صدای نازت بشم من که وقتی حرف میزنی دل آدمو میبری البته (جدای از اون جیغ زدنات)

که سر آدمو میبره

انقدر با محبتی وقتی که کار بدی میکنی من فقط نگات میکنمو میگم مامان باهات قهر کنه

سریع میای بغلم میکنی و چند تا بوس آبدار میکنی و سریع از دلم در میاری

شبها که میخوایم بخوابیم تا منو بغل نکنیو بوس نکنی نمیخوابی

انقدر عاشقانه دوست دارم که دوست ندارم یه لحظه هم ازم دور باشی

خدایا شکرت بابت فرشته ای که بهمون دادی و ازت میخوام که همیشه تنش

سلامت و دلش شاد باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 دی 91 20:02
عزیزم بااون زبون شیرینت همیشه شادباشی خصوصی رمزدادم
مامان نوژاجونی
3 دی 91 20:21
وای قربون اون دیکشنریت برم عزیزم.


خدا نکنه خاله جون
هیراد و عمه لیلاش
3 دی 91 21:49
عزیز دل خاله نشنیده صدای کلماتتو توی گوشم حس میکنم
علامه كوچولو
4 دی 91 9:14
جوووووووووووووووونم
مریم (مامان آرینا)
4 دی 91 11:15
قربونت برم که اینقدر شیرین زبونی


خدا نکنه خاله جون
نیم وجبی
4 دی 91 13:11
خیلی نی نی بامزه ای دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید اگه خواستید لینکمون کنید
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 7:34
آفرین به این گل پسر که چقدر ماهه ماشالله عزیز خاله
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 7:52
سلام عزیزم ما به روز شدیم اگه رمزو خواستین بگین تا به شما هم بدم بووووووووووووووس منتظرتون هستیم


چشم حتما
مامان آوينا
5 دی 91 11:48
به متين جون راي دادم

مرسی عزیزم لطف کردید
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 12:23
عزیزم خصوصی دارین
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 12:30
مرسی عزیزم
مامان بردیا
5 دی 91 12:54
فدای گل پسر شیرین زبون


خدا نکنه خاله جون
مهتاب
5 دی 91 14:30
ساجده جون به گلت رای دادیم


مرسی عزیزم لطف کردید
فاطمه مامان امیرعلی
5 دی 91 15:12
ماشالا به این پسر شیرین زبون.
به متین رای دادیم.

مرسی عزیزم لطف کردید

هیراد و عمه لیلاش
5 دی 91 15:30
سلام فکر کنم برات خصوصی گذاشتم گلم
هیراد و عمه لیلاش
5 دی 91 18:45
ممنون ، تا اینجاشو میدونم ، چه جوریشو نمیدونم گلم
مامان آوا
5 دی 91 23:45
دوست خوبم من به متین رای دادم .شاد و سلامت باشین


مرسی عزیزم لطف کردید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد