متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

متین طلا

عسلم تب کرده

1391/10/5 21:02
نویسنده : مامان ساجده
319 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

دیروز که از خواب بلند شدی دیدم داری سرفه میکنی ترسیدم گفتم نکنه مریض شده باشی

چون بابایی یه چند روزه که سرماخورده برای همین منو تو هم ازش گرفتیم دیروز ظهر بود

 که دیدم داری بیحال میشی ساعت یک بود که که خوابیدی همش تو خواب ناله میکردی

بعد از یک ساعت که از خواب بلند شدی دیدم تب کردی خیلی ترسیدم چون تبت بالا بود

 برای همین ساعت چهار بردیمت دکتر

دکتر گفت ویروسه بعد از معاینه کردنت گفت علایمی از میکروب نیست ولی ممکنه تبت

 تا چند روز ادامه داشته باشه برای همین باید با استامینوفن کنترل کنم البته برات چرک خشک کن

آزیترومایسین هم نوشت ولی گفت فعلا نده اگه دیدی سرفه هاش زیاد شد بده بعد از دو روز اگه

قطع نشد بیاریدش ازش آزمایش خون بگیریم برای همین من خیلی نگرانم چون اصلا تبت پایین

نمیاد منم امروز بهت چرک خشکنت رو دادم چون فکر میکنم تبت به خاطر عفونته ولی

که هنوز خوب نشدی امیدوارم که کارت به آزمایش  خون گرفتن نکشه

عزیزم زودتر خوب شو چون من واقعا طاقت دیدن چهره بی حالت رو ندارم

منکه خودم مریضیم رو به کل فراموش کردم از بس که تو بیحالی

 اینم از چهره نازت که بیحاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

roxy
5 دی 91 20:41
وب عــــــــالی دارید بیاین وبم و نظر بدید


چشم حتما
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 دی 91 20:49
الهی که زوده زودخوب بشی متین جونی
ساجده جون شلغم بهش بده خیلی خوبه هواهم بابخورمرطوب بشه خیلی سرفه هاش کمترمیشه
میبوسمت گل پسر


مرسی عزیزم
ممنونم از راهنماییت
آرمیتا جونمو ببوس
هیراد و عمه لیلاش
5 دی 91 21:05
الهی بمیرم اومدم از مامانت تشکر کنم حالم گرفته شد فسقلی من زودتر خوب شو دوست جونت هم امروز یه کمی حال ندار بود ولی هنوز تب نکرده منم فعلا گذاشتم به حساب دندونش عزیزم دوست دارم همیشه سلامت و خندون ببینمت


خدا نکنه عزیزم خدا نکنه هیراد مریض شه چون خیلی سخته خیلی ضعیف میشن
علامه کوچولو
5 دی 91 22:44
ناااااااااااااااااااااااااااازی
انشاءالله زودی خوب میشه
مرسی عزیزم

باران قلنبه
6 دی 91 1:50
آخه الهی بمیرم نبینم مریض شی خوشگل خاله
ایشالا پست بعدی مامانی عکس شیطونیات رو بزاره عروسک سفید من دوستت دارممممممممممم


خدا نکنه نرگس جون
خودمم دلم برای شیطنتاش تنگ شده
مامان بردیا
6 دی 91 8:16
زود خوب شو گلم
از خدا میخوام کارت به آزمایش خون نکشه. مامانی ما رو بی خبر نذاریا


ممنونم عزیزم
چشم حتما
مامان مينا
7 دی 91 13:41
سلام اخه عزيزه دلم ايشالا زود خوب ميشى
زهرا
11 دی 91 11:02
ایشاالله که زودتر خوب بشی گل پسری


مرسی خاله جونم
مریم (مامان آرینا)
12 دی 91 16:39
امیدوارم الان دیگه خوب خوب باشه گل پسری


خدا رو شکر خوب شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد