متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

متین طلا

هفته ای که گذشت

1392/4/18 16:36
نویسنده : مامان ساجده
408 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم ببخشید چند وقته که دیر به دیر وبلاگت رو آپ میکنم

چون واقعا ی وقتها تا به خودم میای شب شده و دیگه هیچ

حس و حالی برام نمیمونه که بیام پای کامپیوتر و به روز کنم

واقعا این روزا خیلی شیرین زبون شدی و بیشتر دوست دارم

وقتمو با تو بگذرونم البته ناگفته نمونه که خیلی هم شیطون

شدی ولی با تمام خستگیام وقتی میای بغلمو ابراز محبت

میکنی کل خستگی روزم در میاد البته باید منو ببخشی

ی وقتهایی واقعا خسته میشمو ممکنه سرتم داد niniweblog.com

 بزنم ولی وقتی میای با اون زبون شیرینت میگی مامان خوبی من

تو رو خیلی دوست دارم واقعا خودم شرمندت میشم خجالت

حالا بگم از هفته ای که گذشت

ی دو هفته ای بود که بیرون روی داشتی بردیمت دکتر و

گفت که میکروبی شده ی مدتم طول میکشه تا خوب بشه

تا اینکه با خانواده بابا قرار شد که بریم شمال البته من اولش

یکمی مخالفت کردم چون میترسیدم بریم شمال به خاطر

گرماش بدتر بشی ولی بابا اصرار داشت که بریم چون تمام

خانواده مادریشون جمع بودن تا اینکه ما هم راهی شدیم

البته قرار بود که سه شنبه با ی سری از دوستهای نی نی وبلاگی

بریم پارک بانوان که متاسفانه قسمت نشد که بریم و سه شنبه

صبح ما هم راه افتادیم تا جمعه شب هم موندیم ولی به خاطر

گرما خیلی بیرون نمیرفتیم البته نا گفته نماند که صبحا بعد از خوردن

صبحانه سه تایی میرفتیم فروشگاهای شمال به خاطر اینکه

من واقعا از خرید کردن لذت میبرم

البته کل لذت من خرید کردن برای تو هستش

متاسفانه خیلی نتونستم ازت عکس بندازم ولی ی چند تایی

رو برات برای یادگاری میزارم

ویلای دایی بابا دوبلکس بود و من واقعا اونجا زانو درد گرفتم

از بس تو از پله ها بالا پایین میرفتی منم از ترس اینکه نیفتی

دنبالت بودماسترس

اونجا تا بچه ها میخواستن فوتبال دستی بازی کنن تو عضو ثابتشون بودی

اونجا هم دست از تمیز کردن بر نمیداشتی

عاشق ماسه بازی هستی

شنبه صبح رسیدیم تهران و یکشنبه هم رفتیم خونه مامان فلور و  عصرم به

بهانه خرید برای خودم بازم برای تو خرید کردم

دیروزم رفتیم خونه خاله نرگس و بازم با خاله نرگس رفتیم خرید

نمیدونم این چه حسیه  متفکرکه هر وقت میریم بیرون فقط چشمام تو لباس

فروشیای بچه گونه هستش و دوست دارم همش برات خرید کنم

قلبتمام زندگیم هستی وروجک دوست داشتنیقلب

 اینم از هفته ای که گذشت امیدوارم همیشه روزامون پر از اتفاقات خوب باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان الینا
18 تیر 92 16:40
کاملا حست رو درک می کنم عزیزم من اینقدر برای الینا لباس می خرم که وقت نمی کنه بپوشه چون کوچیکش میشن !!!


دقیقا همینطوره
نرگس مامان باران قلنبه
18 تیر 92 16:44
اگه خونه ای


اوکی
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
18 تیر 92 18:51
ممنون عزیزدلم ...
جاتون خیلی خالی بود ...
ایشالا دفعه بعدی ی جای خوب قـــرار میزاریم ...
بلـــــــــــه ...
دستوراتــــ ه دیگه ...
قربونت برم ایشالا همیشه خوش باشین و سلامتـــــ ...


انشاالله
مرسسسي دوستم
مامان آیسو وآیسا
18 تیر 92 19:22
عزیزم همیشه به شادی وگردش عکسا خشگل بودنبرا متین جون....وای خریدتراپی خودش یه نوع روش درمانی جدیده عزیزممن که اینطوریم


ممنون عزيزم
دقيقا منم باهات موافقم
زهرا(ترنم عشق)
18 تیر 92 22:28
قربون پسر شیرین زبون
ساجده جون خصوصی داری


ممنون گلم
mamane m@ni
19 تیر 92 1:48
این یه حس مشترکه عزیزم بین تموم زن ها
و خیلی هم شیرین و لذت بخشه
همه چیز برای کوچولوی دوست داشتنی



هميشه خوش باشي گلم
مرسسسي عزيزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 تیر 92 1:59
همیشه به گردش وسفرساجده جون
پس شماهم دردسرمن داشتیدکه ازپله هابه دنبالش دررفت وآمدبودم ماشالا خسته ام که نمیشن
قربون توپسر تمیزوسواسی


ممنون آنا جون
به جاي اينكه خستگيم در بره بدتر خسته شدم از بس دنبالش بودم
خدا نكنه خاله جون
مرجان مامان اران
19 تیر 92 7:35
همیشه به سفر عزیز دلممممم
اخی نازییییی چه پسر تمیزییییییییی
قربونت برم خوش باشییییی
منم عاشق لباس خریدنممم برای ارانم الانم که باران هست


ممنون گلم
هميشه خوش باشيد
واقعا خريد كردن اونم براي ثمره زندگيش لذت بخشه
مامان بردیا
19 تیر 92 7:52
ببوس روی ماهشو ساجده جان


ممنون عزيز دلم
مینا
19 تیر 92 9:07
همیشه به مسافرت و گردش ساجده جون
کلاً خانما عاشق خریدند منم همینطورم


ممنون عزيزم
خيلي كيف ميده
نرگس مامان باران قلنبه
19 تیر 92 15:44
عزیزم بفرمایین عکسا قابل شما رو نداره تو وبلاگمه تشریف بیارین منتظرتونه


مرسسسسي نرگس جون حتما
khahare farnaz
19 تیر 92 16:28
ساجده جون سلام رسیدن به خیر
خوشبگزره عزیزم
چه عکساین نازی گرفتین
خرید به به چه حالی میده
راستی میاین وبلاگمون به فرناز رای بدین؟


ممنون دوستم
منم موافقم
چشششم حتما
الی مامی آراد
19 تیر 92 17:11
عزیزم همیشه به گردش و تفریح


ممنون گلم
سمانه مامان پارسا جون
19 تیر 92 17:46
سلام عزیزم
چه عکسهای خوشگلی
توی این روزای عزیز ما رو از دعا محروم نکنید


ممنون عزيزم
چششششم حتما شما هم همينطور
مامان ایناز
20 تیر 92 10:07
سلام عزیزم همیشه به گردش وشادی.شمال با اینکه این فصلش گرمه ولی از لحاظ روحیه ادم نیرو میگیره.همیشه خوش باشی


ممنون عريزم
بله دقيقا همينطوره
مامان کیارش
21 تیر 92 13:27
همیشه به شادی گلم.


ممنون عزيزم
سمانه مامان ستایش
23 تیر 92 2:53
همیشه به گردش عزیزمخوب شد که به حرف همسری گوش کردی و رفتی ساجده جون،حداقل یه آب و هوایی عوض کردیدبه متین جون هم معلومه خیلی خوش گذشته.
عززززیزم چقدر علاقه به تمیزکاری داره گلپسر
فکر کنم همه مامانا وقتی میرن بیرون خرید برای خودشون یادشون میره و فقط واسه کوچولوشون خرید میکنن


ممنون عزيزم جاي شما بسيار خالي
پسرم همه جا فكر تميز كردنه
دقيقا چون واقعا لذت بخشه
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
24 تیر 92 14:58
عزیزم ان شالله همیشه به سفر و خوشی متین جونمو ببوووووووس خیلی ناز و شیرن شده


ممنون عزيزم
مرسسسسي خاله جون
پگاه مامان آرتین
24 تیر 92 16:24
عزیزم همیشه خوش باشید.عزیزم ما مامانا کلا خودمون فراموش کردیم وهمه خرید وزندگیمون شدن این وروجکا.ببوس پسر عسلو


ممنون گلم
دقيقا همينطوره
ممنون
مامان حسام كوچولو
24 تیر 92 16:32
خدا رو شكر كه بهتر شده متين جون.
معلومه حسابي خوش گذروندين. انشالله هميشه خوش باشيد


بله خدا رو شكر خوب شده
جاي شما خالي عزيزم
mamane m@ni
25 تیر 92 16:23
ساجده جون نمی شه زودتر از اینا آپ کنی



به خدا ميخوام ولي هر كاري ميكنم بازم وقت كم ميارم
مرمر
25 تیر 92 21:49
وای قربون پسر شیرین زبون


ممنون عزيزم
مادر آتیلا
26 تیر 92 19:21
چه عکسهای قشنگی گذاشتی دوست خوبم....


ممنون عزيزم
مامان بابای الیسا
27 تیر 92 12:20
عزیزم همیشه به گردش و شادی وروجک دوست داشتنی حسابی بهت خوش گذشت و مامانی بیچاره پا درد گرفت عزیزم. وای چه پسر تمیزی هم هستی خاله


ممنونم
دقيقا همينطوره
مرسسسسي خاله جون
ღ مونا مامان امیرسام ღ
29 تیر 92 2:38
قربونت برم که مریض شده بودی بهتر باشی گلم
همیشه به گردش دوست خوبم.خداروشکر به متین جونی خوش گذشته
قربوون دستهای کوچولوت برم که مشغول تمیز کاریه
خرید هم که


ممنونم خدا رو شكر خوب شدم خاله جون
مرسي مونا جون
خريد واقعا لذت بخشه
مامان مينا
1 مرداد 92 13:58
هميشه به گردش خو5ش باشید


مرسسسسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد