متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

متین طلا

نظرات (32)

الی مامی آراد
9 تیر 92 15:15
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای با موبایلتون شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین


شرمنده من قبلا برای کسی پیامک زدم ولی حتما با خط دیگه به گل پسرت امتیاز میدم
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:16
قربون این تیپ ورزشیت بشم


خدا نکنه خاله جون
مامان سارا
9 تیر 92 16:01
آخ فدای این پسر ورزشکار


خدا نكنه خاله جون
ما مان آیسو وآیسا
9 تیر 92 16:05
تیپ ورزشی زدی گل پسر ناززززز


بله خاله جون
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
9 تیر 92 16:45
الهی خاله فداش بشه ...
قهـــــــــرمان کوچولووووووووووووو



خدا نكنه خاله جونم
مینا
9 تیر 92 17:25
ای جونممممممممممممممممممممممممم خیلی نازه قربون هیکله ورزشکاریت خاله جون


ممنونم خاله جون
khahare farnaz
9 تیر 92 22:48
mamane m@ni
10 تیر 92 0:02
متین جون هزار ماشالا خالههههههه
چه عکسای باحالی


مرسي خاله جون
سمانه مامان ستایش
10 تیر 92 1:48
عززززیزمچه ورزشکار خوشتیپ و خوش عکسی
انشالا تو آینده یه ورزشکار موفق بشه متین جونم


ممنونم خاله جونم
ممنون سمانه جون
مامان ایناز.ندا
10 تیر 92 10:36
عزیز دلم چقدر ناز شدی خاله جون


ممنونم]


آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 تیر 92 16:37
چه پسرخوش تیپی ورزشکارم که هست جدی هم هست کلی جذابیت داری متین جووونی


ممنون خاله جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 تیر 92 16:38
راستی ساجده جون فردامیای بهشت مادران؟دلم میخوادببینمتون


والا تا الان برنامم بوده ولي ممكنه با خانواده همسرم بريم شمال بايد ببينم برناممون چي ميشه منم خيلي دوست دارم بيام و ببينمتون
ღ مونا مامان امیرسام ღ
10 تیر 92 18:00
ممنون عزیزم بابت لطفت.
کلی خوشحالم کردی.نه فقط بابت رای.برای اینکه بیادم بودی عزیزم
بووووس برای دوست خوبم و گل پسر نازش


خواهش ميكنم دوستم
اميدوارم جزو نفرات اول بشه
ღ مونا مامان امیرسام ღ
10 تیر 92 18:02
عکسهات هم خیلی قشنگه عززززیزم
چند شب پیش تو سایت سها دیدمشون قبل از اینکه شما بذاری و کلی هم کیف کردم
مثل همیشه عاااالی
راستی شما چرا شرکت نکردید؟؟


ممنون عزيزم
انقدر تو جشنواره سها شركت كرده كه ديگه حوصله تبليغ نداشتم گفتم بيخيال
مامان بردیا
11 تیر 92 8:03
فدای تو پسر ورزشکار
همه رشته هایی هم که فعالیت داری قدرتیه عزیزم.... خسته نباشی


خدا نكنه خاله جون
مرسسسسي خاله جونم
برديا جون رو ببوسش
مامان فلور
12 تیر 92 11:00
قربون اون عکسهای قشنگت برم که اینقدر نازی گل پسرم


خدا نكنه ماماني
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
12 تیر 92 13:47
واااااااااااااااااااااااااای خاله جووون چه قدر عکسات ناز شده مثل خودتمخصوصا ژست عکس اخریت حالت نگاهت ادم دلش میخواد بیاد بچلونتتقربون تو پسر خوشگل برم من


مرسسسي خاله جون شما لطف داري
مامانی مهرزاد
13 تیر 92 17:50
مثل همیشه عکسهای متین جون ناز هستند . خداوند گل پسرت رو برات حفظ کنه عزیزم .



ممنون گلم
مامان نوژا جونی
15 تیر 92 9:27
عزیزم چقدر تیپ ورزشکاریبهت میاد..ایشاله روزی شاهد قهرمانیه واقعیت باشیم عزیزم


ممنون عزيزم
مامان مهرا
15 تیر 92 21:21
ای جانمممممممممممممم.خدا این پسره چقدر باحال شده.
ساجده جون سها زود وقت میده. مثلا شنبه بزنگم برای چهارشنبه وقت میده؟


عزيزم بستگي داره معمولا زود وقت نميده ولي بعضي وقتها كسايي كه كنسل كنن يه جا خالي پيدا ميشه
سپید ماما علی
16 تیر 92 12:34
ای جوونم چقدر تیپ ورزشکاری بهت میاد عزیز دلم...
چقدر عکسات خوشگل شده


ممنونم خاله جون
سپید ماما علی
16 تیر 92 12:35
ما آپیم... خوشحال میشم سر بزنید


چشششم حتما
ناصر(زابل)
16 تیر 92 22:44
اقرین برمتین نمی دونستم قهرمان هم هستی


ممنونم
مرجان مامان اران
17 تیر 92 2:39
اخی عزیزم چه عکس قشنگییییییییییی
قربونش که انقدر خوشتیپهه
ببخشید که چند وقته دیر میام پیشتون عزیزمممم


مرسی خاله جون
خدا نکنه
خواهش میکنم عزیزم
مینا
17 تیر 92 11:09
کجاییییییییییییییید عزیزم دلمون واستون تنگ شده


ممنون گلم ما اومدیم
مهرنوش مامان مهزیار
17 تیر 92 14:37
سلام مامان های خوب وبلاگی برای ثبت هنرهای زیبای شما از آشپزی تون ، خصوصاً سفره های افطارتون در کنار نی نی ها ی گلتون این وبلاگ رو درست کردم . منتظر عکس های قشنگ از سفره هاتون هستم. شما می تونید از سفره افطار هر روزتون عکس بگیرد. آپلود کنید و در قسمت نظرات برای من ارسال کنید تا به اسم خودتون وبا معرفی وبلاگتون به نمایش بزارم. اینم آدرس وبلاگ جدید ما به اسم (( هنر مامان ها در سفره های افطاری)) http://ashpazimamana.blogfa.com/
مامان مهدیس و ملیسا
17 تیر 92 21:56
چه عکسای نازیییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااا گل پسر ناناز


ممنون خاله جون
شقایق مامان آرشا
17 تیر 92 23:53
ای جونم قهرمان ملی


مرسسسسسی
سپید ماما علی
18 تیر 92 10:57
قربون این پسر ورزشکار خوش تیپ بشم

چقدر عکساش بانمک شده..

هزار تا ببوسش

ما هم آپیم


مرسسسی خاله جون
چششششم حتما
مامان مهرتاش
22 تیر 92 9:20
ماشالا هزار ماشالا چه قهرمان خوشتیپ و خوشگلی
خوش به حال ما که این قهرمانارو داریم

سلام
عزیزم ماشالا پسر نازی داری اشالا خدا واسه همدیگه حفشتون کنه

گلم پسرم مهرتاش تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه با ارسال عدد 547 به شماره 20008080200 بهش رای بدی و کمکمون کنی برنده بشیم
مرسی از لطفتون ...

سلام عزیزم ممنون از لطفتون
خانمی شرمنده من قبلا با خط خودم و همسرم به کسی رای دادم
امیدوارم که برنده بشی

عمه الناز درینا
23 تیر 92 13:53
واااااااااایییییی من عاشقتـــــــم



ممنونم خاله جون
مامان بابای الیسا
27 تیر 92 12:21
ای جانم چه عکسهایی قربونت برم پسر ورزشکار خوشگل و ملوس


خدا نكنه خاله جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد