متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

متین طلا

عروسی رفتن گل پسرم

1392/4/2 18:09
نویسنده : مامان ساجده
439 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم دیشب عروسی عمو امیر (پسر عمه خودم)

بود از یک هفته جلوتر بهت گفته بودم که شنبه عروسی عمو

امیره تا ازت میپرسیدم متین عروسی عمو کی هستش

تو سریع میگفتی شنبه ولی از اونجایی که اسم بابا هم امیره

تا هر کی ازت میپرسید شنبه عروسی کیه تو سریع

بابا رو نشون میدادی میگفتی عروسی امیر جونه ما هم کلی میخندیدیمقهقهه

و کلی هم باید برات توضیح میدادیم عروسی بابا نه عمو امیر

که آخرشم بازم حرف خودتو میزدی

دیروز ظهر رفتیم خونه مامان فلور تا از اونجا حاضر بشیم و همگی

 با هم راه بیفتیم بازم شیطنتهای بی وفقه تو اجازه خوابیدن

بهت رو نداد ولی خوشبختانه زمانیکه راه افتادیم تو ماشین ی چرت

کوچولو زدیو به محض رسیدنم از خواب بلند شدی

خدا رو شکر از اونجایی هم که ماشاالله وقتی سیر خواب

نشی خیلی خوش اخلاقی چشمک اولش هیچ کس اجازه دست

زدن به تو رو نداشت منم که همش اینجوریخجالت ببخشید بچم سیر

خواب نشده اینم ی توجیح مادرانهزبان ولی کم کم خوب شدی

ولی بازم به منو مامان فلور چسبیده بودی آخرشم نشد که

با زندایی ی تخلیه انرژی داشته باشیم  niniweblog.com

  و حتی ی عکس تکی خوشگل ازت بندازیم چون از طرفی هم

 رونیکا به زندایی چسبیده بود هم تو فقط دوست داشتی

با من عکس بندازی ولی در کل خیلی خوش گذشت

اینم  ی عکس از گل پسرم که با مامان تو عکس  انداختن

همکاری نکردیو فقط برای یادگاری برات میزارم

برای عروس و داماد عزیز آرزوی خوشبختی میکنم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان مهراد
2 تیر 92 19:47
ای جانم خاله جون امیدوارم همیشه به شادی باشی. روزی عروسی خودت باشه. ما هم دعوتیم دیگه؟ فکرشو بکن ما دعوتی های مجازی هستیم.
خصوصی


ممنونم خاله جون
بله عزيزم مگه ميشه تو خوشيهامون دوستاي گلي مثل شما دعوت نباشن
هیراد و عمه لیلاش
2 تیر 92 21:14
عید نیمه شعبان مبارک
انشاالله دامادی خودت جگر خاله
ما هم برای عروس و داماد ارزوی خوشبختی کردیم


عيد شما هم مبارك
مرسي خاله جون
خواهر فرناز
3 تیر 92 0:11
همیشه به گردش وشادی ایشالا

این عید را به شما تبریک میگم


مرسي گلم
مامان نوژاجونی
3 تیر 92 0:39
lمگه این شیطون بلاها میزارن به آدم خوش بگذره؟ حالا بازخوبه بشما خوش گذشته.ایشاله که همیشه مجالس شادی تشریف ببرید بوس واسه متین طلای خودم


دقيقا همينطوره ولي جاييكه مامانم باشه بنده خدا متينو نگه ميداره تا به من بيشتر خوش بگذره
ممنون گلم
بهاره مامان ونداد
3 تیر 92 2:11
مبارک باشه به پای هم پیر بشن
اینم برای متین خان که از قیافش شیطنت میباره


ممنون عزيزم
شقایق مامان آرشا
3 تیر 92 18:15
همیشه به شادی


ممنون گلم
مامان ایناز
3 تیر 92 20:53
مبارک باشه خوشبخت بشن انشالا
دامادی متین جون خودمون
همیشه خوش باشی مامان ساجده


ممنونم عزيزم
مرسي دوستم
مامان ايسو وايسا
4 تیر 92 13:14
مباركه عروسي.... ان شالله عروسي متين جون.....عزيزم ماهم عروسي بوديم ولي دريغ از يه عكسبوس ها برا متين جون خوش تيپ


ممنون عزيزم
من نميدونم چرا اين وروجكا فرارين از عكس
نفس
4 تیر 92 17:43
وای چه جالب امیرعلی من هم 11/30 دنیا اومده البته سال 90... یعنی دقیقا یه سال از متین کوچولو کوچیکتره
خدا متین رو واستون سالم نگهداره


خدا براتون حفظش كنه
ممنون كه بهمون سر زديد
مامان ارشیا
4 تیر 92 23:07
چه پسر خوش تیپی عروسی خوش گذشت خاله جون؟؟؟؟؟؟ انشاالله یه روز عروسی خودت عزیزمآرزوی خوشبختی برای عروس و داماد


ممنون خاله جون جاي شما خالي
مرسي عزيزم
سمانه مامان ستایش
5 تیر 92 1:04
مبارک باشهانشالا که خوشبخت بشن
وااای عزززززیزم خیلی بامزه بود که میگفت عروسی باباست
انشالا عروسی متین جوووونم


ممنون عزيزم
سمانه جون بد گير داده بود بچم خبر نداره اگه اين اتفاق تو زمان حيات من بيفته كله باباش كندست
ممنون دوستم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
5 تیر 92 2:31
انشاالله دامادی خودت فسقلی که با قیافه خوابالویی عکس گرفتی



دقيقا تازه از خواب بلند شده بود
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
5 تیر 92 3:01
عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشین...
فدات شم برای سه شنبه هفته آینده ساعتـــ 4 عصـــر آمادگی دارید تا قـــرار پارکـــ بانوان و هماهنگ کنیم ...
منتظرتم...


ممنون گلم
انشاالله حتما ميايم
علی خوشتیپ
5 تیر 92 9:59
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون


چششششم حتما
الی مامی آراد
5 تیر 92 10:14
واای منم دلم لک زده برای یه عروسی مامان ساجده جون مواظب باش دخترای اونجا این پسر خوشتیب رو ندزدند


انشاالله كه براتون پيش بياد
چشششششم عزيزم
مامان امیرعلی (پسرک شیطون)
5 تیر 92 16:45
گلم خصوصی...
مامان مهدیس و ملیسا
5 تیر 92 20:26
خاله جون بدو بیا ببین کدوم عکسم واسه مسابقه خوبه نظرتو زود بگو


چشششم دوستم
مامان سارا
6 تیر 92 1:34
ای جانم خوشتیپ خان


خدا نكنه خاله جون
مامان سارا
6 تیر 92 1:35
سلام دوست عزیزم
النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم
(elenanaz.niniweblog.com)



چشششم دوستم
امير علي
6 تیر 92 15:34
عزيز دلمي انشاالله دامادي خودت گل پسري


ممنون عزيزم
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
7 تیر 92 2:26
ای جااااااااااان خوشگل خاله خوشتیپم
ان شاالله عروسی خودت بشه عزیزکم
همیشه به شادی ساجده جون


ممنونم عزيزم
مامان ساتیار
7 تیر 92 16:40
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
7 تیر 92 21:22
سلام متین جونم میشه یه سر به وبم بزنی؟؟؟من اخه تو مسابقه شرکت کردم و نیاز دارم به رای شما...میشه به من رای بدی؟؟؟؟
یاسمین
9 تیر 92 1:44
سلام عزیزم.4شنبه برای انتخاب عکس پسرام رفته بودم سها شمارو دیدم اومده بودین برای متین جون عکس بندازین. گل پسرتو ببوس


ممنون عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:35
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم.

soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


چششششم حتما
سپید ماما علی
9 تیر 92 13:27
ای جاانم چقدر خوش تیپ کرده رفته عروسی... موهای فشنش منو کشته... انشاءالله دامادی خودت عزیزم


ممنون خاله جونم
مرسی عزیزم
مهسا مامان صدرا جونی
12 تیر 92 17:21
انشالله عروسیه متین جونم


ممنون عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد