متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

متین طلا

نظرات (31)

مامان آيسو وآيسا
30 تیر 92 19:30
مباركه 29 امين ماهگردت متين جون


مرسسسي خاله جون
مامان ایناز
30 تیر 92 22:59
29 ماهگیت مبارک پسرگلم


ممنونم خاله جونم
مامان ایناز
30 تیر 92 23:23
اینم یه هدیه ناقابل وبلاگی عزیزم


http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13528112358.gif



ممنونم عزيزم
مينا
30 تیر 92 23:42
مبارك باشه شيطون بلا


ممنونم
سمانه مامان ستایش
31 تیر 92 1:50
29مین ماهگرفت مبارک متین جونمچقدر داره زود میگذره!


مرسسسي خاله جون
خيييلي
مامان دو فرشته
31 تیر 92 5:59
سلام من از اون روز که سها دیدمتون که گفتین برای جشنواره عکس می خواین تا الان همش منتظر عکسای متین جون بودم .چرا رمز گذاشتین حالامن چه طوری ببینم


عزيزم آدرس وبتون رو بزاريد رمزو بهتون بدم
مامان مهراد
31 تیر 92 9:35
گلم ماهگردت خجسته باد


ممنون خاله جون
مامان نوژا جونی
31 تیر 92 13:09
مبارک باشه.ساجده جون لطفا از کارهای بامزه ی متین جونم هم بنویس از حرف زدناش و پیشرفتاش .


ممنون
چششششم حتما
مامان دو فرشته
1 مرداد 92 6:01
آخه مشکل اینه که من وب ندارم میشه فردا رمزو بردارین بعد دوباره بزارین


شرمنده عزیزم
مامان مينا
1 مرداد 92 13:54
مبارك باشه متين جونم


ممنون خاله جون
.مامان دو فرشته
2 مرداد 92 6:09
چند ساله وبلاگ بچه هایی که دوست دارمو میخونم ولی خودم تنبلیم میاد بنویسم .خلاصه شرمنده که پر توقع بودم


خوش باشي دوستم
mamane m@ni
2 مرداد 92 18:42
ساجده جون 29 ماهگرد گل پسرت مبارک
ایشالا همیشه شاد و سلامت باشه زیر سایه ی مامان و باباش


ممنون عزيزم
مامان آروین (مریم)
3 مرداد 92 10:44
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
مامان مهدیس و ملیسا
3 مرداد 92 13:40
مباااااااااااااااااااااااااااااااارکههههههههههههههههه گل پسرررر


ممنونم خاله جون
مامان بابای الیسا
4 مرداد 92 15:35
29 ماهگردت مبارک خاله


ممنون خاله جون
الی مامی آراد
5 مرداد 92 2:06
مبارکهههههههههههههه عزیزم


ممنون خاله جون
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
5 مرداد 92 14:38
ســــلام عزیزم دارم ی پستـــ با عنوان دوستــ های امیـــرعلی میزارم تو وبلاگــــم میخواستم ببینم اجـــازه میدی تا یکی از عکس های نی نی خوشگلتــــ و کپی کنم ؟!؟!؟!؟!؟
منتظــــــــــــر جوابتـــــ هستـــــــــــم ...



خوشحال ميشم عزيزم
مبینا(مدیر نی نا تم)
8 مرداد 92 15:18
از ابزار وب ویژه خود استفاده کنید!!!! نی ناتم طراح : لوگو ثابت ، صفحه ی ورودی ، کد بارشی ، ریبون ، آیکن و کدموس با قیمت های باورنکردنی !!!! با نی نا تم بین وبلاگ های دیگر بدرخشید همچون ستاره!!! ابزار های خاص برای وبلاگ فرزند دلبرتان منتظرمــــا
مامان ایناز.ندا
9 مرداد 92 16:17
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
مامان متین
9 مرداد 92 16:27
سلام 29ماهگی پسرت مبارک اسم پسر منم متین (البته محمدمتین)ولی بهش میگیم متین .پسر من 31ماه داره. عکس شیطنت وروجکتم دیدم جالب بود.
اگه دوست داشتی لینکم کن


ممنون عزيزم
مرسسسي از اينكه به وبمون اومديد خدا انشاالله گل پسرت رو برات حفظ كنه
چشششم حتما
مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 17:51
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مینا
10 مرداد 92 11:10
ساجده جون بازم که نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر کنم ماه رمضونه شما هم تنبل شدی


قربونت برم ديگه رمق برام نميمونه كه بيام آپ كنم
انشاالله ميام به زودي
ریحانه
10 مرداد 92 17:16
سلام.

چه وبلاگ نازی!!!!

من ریحانه خواهر دانیال هستم می خواستم

خدمتتان عرض کنم من شما رو لینک کردم اگر

میشه شما هم من رو لینک کنید.



باتشکر .ریحانه


مينا
11 مرداد 92 15:00
خصوصي عزيزم
مينا
11 مرداد 92 15:02
خصوصي عزيزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 مرداد 92 3:24
مبارک باشه متین عززم
انشاالله 120 سالگیت زیر سایه پدر و مادر مهربونت


ممنون خاله جون
مامان مهراد
12 مرداد 92 18:43
عزیزم 29 ماهگیت به خوشی و خرمی باشه گلم. ی عالمه بوس


ممنون خاله جون
مهراد جونمو ببوسش
آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 مرداد 92 16:44
۱۲۹ساله شی عزیزم مبارک باشه



مرسسسسی خاله جون
مرجان مامان اران
15 مرداد 92 3:34
29 ماهگردت مبارک عزیز دلممممممم


ممنون خاله جون
سمانه مامان پارسا جون
16 مرداد 92 14:03
وای خدای من حتما متین جون وقتی بزرگ بشه و این پست رو بخونه حسابی خندش میگیره
ولی خیلی جالب بود این پست
امان از دست این وروجکا
ببوسش این شیطونک رو


منم گذاشتم تا بزرگ شد بدونه چه وروجكي بوده
ممنون عزيزم
سپید ماما علی
20 مرداد 92 11:16
هوووووووووورا گل پسرمون کلی بزرگ شده... عزیزم 29 ماهگردت مبارکککککک


ممنونم خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد