متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

متین طلا

شیرین زبونیهای گل پسری

1392/7/9 15:38
نویسنده : مامان ساجده
872 بازدید
اشتراک گذاری

شيرين زبونم اين روزا انقدر بي حوصله شدم كه نگو تنها چيزي كه ميتونه

حال و هوامو عوض كنه اين زبون شيرين تو هستش اين روزا واقعا شيرين

تر از قبل شدي نيمه دوم سال واقعا بده با اينكه هم خودم هم تو نيمه

دومي هستيم ولي اصلا دوسش ندارم چون خييييلي دلگيره زياد

نميتونيم بيرون بريم چون هم زود تاريك ميشه هم ميترسم مريض

بشي چون خودمم موندم كه چي تنت كنم حالا بگذريم بريم سر

حرفاي قلنبه سلنبت بعضي وقتا ي حرفايي ميزني كه هر كي ندونه

فكر ميكنه من بهت ياد ميدم ناراحت

چند وقت پيش خونه مامان فلور بوديم مژگان جون خاله بابا از حياط تو

رو صدا كرد سريع از بالكن اومدي تو گفتي نميخوام جوابشو بدم فقط

جواب مامان فلورمو ميدم گفتم چرا جوابشو نميدي گفتي آخه دوسش ندارم

 

جمعه رفتيم خونه مامان فلوراينا شبش با زندايي قرار شد شنبه صبح بريم

براتون خريد كنيم شبش اونجا مونديم تا صبح منو زندايي بريم خريد تو

رو نميخواستم ببرم وقتي داشتم ميرفتم بهت گفتم متين جان من برم

برات خريد كنم لباساي خوشگل بخرم اومدي با بغض بهم گفتي مامان

منم ببر دلم برات تنگ ميشه قربون پسر با محبتم بشم قلب

چند روز پيش ميخواستم نماز بخونم اومدي بهم گفتي مامان فدات

شم نمازتو خوندي خمير بازيامو بده منو ميگي تعجب

 

توي روز هزار بار ميگي مامان من تا ميگم جانم سريع ميگي عزيزم

عاشقتم خيلي دوست دارم تو هم دوسم داري ي وقتايي انقدر تو

روز ازم ميپرسي كه ديگه كلافه ميشم کلافه

چند وقت پيش گازمونو داشتيم تفكيك ميكرديم مامور اومد گازمونو

قطع كرد تا آقاهه رفت گفتي مامان آقايي گازمونو برد گفتم بله گفتي

خاك بر سرم من هم خندم گرفته بود هم مونده بودم كه تو از كي ياد گرفتي خنده

 

ي اخلاق خييييلي بدی  كه داری اینه که تا وقتی من بیام با کسی

صحبت کنم سریع شروع میکنی باهام حرف زدن هر چی هم بهت میگم

پسرم دارم صحبت میکنم میگی با من حرف  بزن ی جورایی دوست

داری جلب توجه کنی که تمام حواسم فقط به تو باشه موندم که چجوری

از سرت بندازمناراحت

 

خیلی حواست به وسایل منه کافیه کسی گوشیم یا لوازم شخصی منو

برداره ی آبرو ریزی میکنی که نگو همش داد میزنی میگه مال مامانمه

  

تا ده بلدی بشمری انقدر بامزه میگی حرف (ه) رو نمیتونی درست

تلفظ کنی به هفت و هشت میگی (خفت -خشت) به پدر جونم

میگی باباجون خادی(هادی) خنده

 

خیلی قُدی اگه با کسی لج کنی دیگه محاله باهاش خوب بشی

هر چیم بهت میگم بد گوشت بدهکار نیست باز کار خودتو میکنی

 

ماشاالله حافظه بلند مدتت خیلی خوبه ی چیزایی یادت میمونه

که همه میگن ماشاالله چه خوب یادش مونده مثلا خاطره هایی

رو تعریف میکنی که برای تقریبا دو سالگیته

 

خیلی حرفای بامزه میزنی که خیلیاش یادم نیست فقط اینو

بدون که واقعا عاشقتم و بدون تو زندگی برام هیچ رنگ و بویی ندارهقلب

 

كلماتي كه خيلي بامزه میگی:

شيبن                                       شكم

ارم اُنجه                                     کرم کنجد

خفت و خشت                            هفت و هشت

آفترین                                        آفرین

بخرخون                                     بچرخون

عبق                                            عقب

اینم ی سری از عکسهات

ي روزبا هم رفته بودیم بيرون اين ني ني محبوبتم همراهت بود دیدم

وایسادی دستت به لباسته گفتم چیه متین لباست اذیتت میکنه

گفتی نه دارم به نی نی شیر میدمخنده

 

 اینم ی روز که از خواب بلند شدی حوس شیرینی کردیو منم اطاعت امر

کردم که تو هم کلی خوشت اومده بود

عاشق این ژست گرفتنتم تا بهت میگم بخند خودتو این شکلی میکنی

از آفتاب بیزاری ی روز که بیرون رفته بودیم آفتاب رو سرت بود کلاهتو اینجوری کردی تا اذیت نشی

برای این کارات بود که برات عینک دودی خریدم تا دیگه اذیت نشی

اینم ژست جدیدت

عاشق خمیر بازی هستی ساعتها میشینی بازی میکنی البته منم باید کنارت باشم

داری اینجا کارتون مورد علاقتو نگاه میکنی (پت و مت)

عاشقتم وروجک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان صدف
9 مهر 92 13:19
پسر شیرینیه. خدا حفظش کنه


ممنونم عزيزم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
9 مهر 92 15:07
عزیز دلم قربون شیرین زبونیهات بشم..
ساجده جون اینم فصلیه منم گاهی اوقات اعصاب هیچ چی و هیچکس و ندارم ...
درستـــــ میشه ....


ممنونم خاله جون..اميدوارم
مامان ندا
9 مهر 92 15:29
چه شیرین زبون شدی خاله
فدای شیر دادنت بشم


خدا نكنه خاله جون
مامان آيسو وآيسا
9 مهر 92 16:33
واي قربونت برم با اين شيرين زبونيات متين جووونم...
تقاضاي خمير بازي كردنتم خيلي حرفه اي بوده ديگه ماماني نتونسته بهت نه بگه
برا متين جووونم


مرسسي خاله جونم
من ميدونم چه ترفندي بكار ببرم كه مامانم دست رد به سينم نزنه
ممنونم
نرگس مامان باران
9 مهر 92 17:08
چه عجــــــــــــــــــــــــــــب شما بعد از مدتها به روز شدین
الهی قربون شیرین زبونم بشم
ساجده یادت رفته بنویسی متین جونم چقدر قشنگ میگه نوکرتم

بوسسسسسسسسس برای مادر و پسر


بله خاله جونم
خدا نكنه عزيزم
دقيقا حتما تو پست بعدي مينويسم ممنون كه ياد آوري كردي
مرسسسسسسسي نرگس جون
الی مامی آراد
9 مهر 92 19:01
ای جونم با این شیرین زبونیهات آدم دلش ضعف میره عاشقتم وروجک


مرسسي خاله جون
ناصر
9 مهر 92 20:50
تصاویر ومطالب جالب ی ازفرزندگلتان رادرسایت گذاشته بودید استفاده کردیم .موفق باشید به وبلاگم سری بزنید خوشحال می شوم. www.npoudineh .blogfa.com


ممنونم چششم حتما
mamane m@ni
10 مهر 92 1:35
متین جونم این حرفا رو از کجا یاد گرفتی خاله؟
ساجده جون بچه ها که به این سن می رسن هر روز باید منتظر باشی که یه جوری غافلگیرت کنه
حالا چیا درست می کنی با خمیر بازی خاله؟



خاله جون من تو حرفاي قلنبه زدن نياز به تعليم ندارم خودم دكتري شو دارم
همه چيز بلدم درست كنم
پانی تم
10 مهر 92 1:56
طراحی و اجرای بی نظیر تم جشن تولد... جشن دندونی... """""" ساخت کلیپ های زیبا و به یادماندنی تولد""""""""" با کیفیت و قیمتی استثنائی کارهای اجرایی http://www.panitem.ir نمونه های طراحی http://panitem.ir/Forum نمونه کلیپ http://panitem.ir/page/clip با """""""پانی تم""""""" تفاوت و کیفیت را تجربه کنید...
َشیرین بانو مامان موژان و علی
11 مهر 92 1:11
آخ که چقدر بلا و نازه این پسر ماشالا ژستاش مثله آدم بزرگا می مونه براش اسپند دود کنید


ممنونم چشششم حتما
ترنم کوچولو و مامان فاطمه
11 مهر 92 13:09
سلام ساجده جون خوبی؟ماشالله به متین طلا جیگر بلا چه بزرگ شدی خاله خوشگل منوقت کردی ساجده جون به ما هم سر بزن گلم


سلام عزيزم ممنونم شما خوبين؟
مرسسسسي خاله جون
چششم حتما
فاطمه(مامان متین)
11 مهر 92 15:05
قربون متین جون برم با این ژستهای بامزش


خدا نكنه خاله جون
مریم(مامان آرینا)
11 مهر 92 16:41
آقا پسر شیرین و خوشمزه
خصوصی دوستم


ممنون دوستم
مامان حسام كوچولو
12 مهر 92 11:03
سلام ما اومديم با يه پست پر بار .
قدم رو چشمامون بزاريد و تشريف بياريد بهمون سر بزنيد.


چشششم به زودي ميام
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
14 مهر 92 9:03
سلام ووووووووووووووووووووووی متین جونم قربونه اون حرف زدنت چقدر تو نازو مهربونی عزیزززززززززززززززززززم
ساجده جون خوبید ؟ کلاً فصل پائیز دلگیره منم مثله شمام اصلاً حالو حوصله هیچ چیو ندارم



مرسسسي عزيزم
ممنونم مينا جون خييييلي بد همش آدم ي بغض تو گلوشه اميدوارم زودتر باهاش كنار بيايم
مرجان مامان آران و باران
14 مهر 92 14:04
ای جانممممممم تیپشوو عکساشو وورجک خوشگلللللللللل


مرسسسسي خاله جون
هیراد و عمه لیلاش
15 مهر 92 23:06
متین جونم عزیز دل خاله روزت مبارک
برات از خدا قد تموم ادمهایی که نمیشناسمشون روزهای شاد و پر از سلامتی و خوشی خواهانم



مرسسسسسي خاله جونم
ممنونم خاله مهربونم براي شما هم همينطور
خواهر فرناز
16 مهر 92 0:36
روزت مبارک متین طلا جون


ممنونم عزيزم
مهرنوش مامان مهزیار
16 مهر 92 8:42
عزیزم چه عجب دلم براتون تنگ شده بود. ماشاا... به آقا متین شیرن زبون. وای شیر دادنش به عروسک خیلی با حال بود اونم ایستاده
عزیزم روز جهانی کودک به متین و مامان گل که هنوز کودک درونش شاد مبارک


مرسسسسي خاله جونم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
16 مهر 92 10:16
متین جونم روز کودک رو بهت تبریک میگم عزیز دلم


مرسسي خاله جونم
مامان آيسو وآيسا
16 مهر 92 10:48
روزت مبارك متين جووووووووووووونم


ممنونم خاله جون
سمانه مامان ستایش
16 مهر 92 13:04
متین عزیزم
روز کودک مبارک کودک دوست داشتنی


ممنون خاله جون
الی مامی آراد
16 مهر 92 13:36
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .



روز کودک مبارک . . .



ممنونم خاله جون
مامان بردیا
16 مهر 92 14:16
فدای تو گلم
روزت مبارک متین جون


مرسسسسي خاله مهربونم
عمه ی آتنا
16 مهر 92 15:57
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند !

روز کودک مبارک . . .متین کوچولو روزت مبارک


ممنونم خاله جون
مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 11:04
روزت مبارک عسلمممممم


ممنونم خاله جون
مامان ارشیا
17 مهر 92 16:19
سلام به این پسر شیرین زبون و مامان مهربونوای کلی از دست بعضی حرفات خندیدم با خوندن بعضی هاشون اشک تو چشمام جمع شد همیشه همینطوری شاد و خندون باشی عزیزم...... راستی روز کودک مبارکت باشه


مرسی خاله جون
سمانه مامان ستایش
17 مهر 92 17:07
قربونت برم متین جونم که انقدر شیرین زبونی میکنی
عکساتم خیییلی بامزه بودن گلپسر


مرسی خاله جونم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مهر 92 13:31
شیرین زبون خاله غش کردم ازخنده که داری می می میدی
فکرکنم ساجده جون دلش تنگ شده برای میمی
عکس آخری هم که نمادیه مردباجذبه اس


مرسسسسی خاله جون
فکر کنم همینطوره
ممنونم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
19 مهر 92 5:11
سلاااام .خوبید؟؟
ااای جان.چقدر جیگر شده متین جوون
اونجایی که داره شیر میده و فیگورش که خوابیده خیلی نااااازه
پس فکر کنم اونی که خخخخ رو اولین بار گفته نمیتونسته ه رو درست تلفظ کنه بجای ههههه گفته خخخخ
امیرسام هم میگه عبق



سلام ممنون مونا جون
مرسسسی عزیزم
فکر کنم همینطور بوده
ببوس گل پسرو
ღ مونا مامان امیرسام ღ
19 مهر 92 5:12
روزت مبارک متین قشنگم


ممنونم خاله جون
مامان آروین
19 مهر 92 10:46
ملوسک من پسر شیرین و دوست داشتنیه من روزت مبارک عزیزم
انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی



ممنونم خاله جون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 مهر 92 1:47
خیلی با دحالی


ممنون خاله جون
الناز
25 مهر 92 0:12
ای جونم چقد نازه.....چه حسی....باچه ژستی هم نشسته گل پسر...خداحفظت کنه عزیزم


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد