متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

متین طلا

یه دعوت مسابقه ای

1391/11/20 21:51
نویسنده : مامان ساجده
343 بازدید
اشتراک گذاری

من هم مثل بقیه وبلاگی ها از طرف دوست خوبم لیلا جون (عمه هیراد)

به این مسابقه دعوت شدم

.

.

من زمانیکه با نی نی وبلاگ آشنا شدم پیش خودم فکر کردم که بهترین  

چیزی که بشه خاطرات تنها پسرم و توش ثبت کنم که هم برای خودم هم

برای  خودش خاطره بشه که بعدها که بزرگ شد به بچه هاش نشون بده

 و از تمام لحظه هایی  که شاید خودش یادش نباشه لذت ببره

.

.

قانون مسابقه اینه که سه نفر دیگه رو به مسابقه دعوت کنی

باران قلنبه جون

امیر علی جون

کیارش جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان کوثری
20 بهمن 91 22:56
سلام عزیزم تا فردا کارها رو براتون به ایمیل ارسال میکنم شرمنده خوب کارهای دیگه ای هم در دست دارم ولی چشم تا فردا ارسال میکنم
مامان ارشیا(فرانک)
22 بهمن 91 1:08
سلام مامانی چه پسر نازو خوش خنده ای دارین کنار شما و خدای مهربون سلامت و شاد باشه اگه دوست داشتین لینکتون میکنم


ممنون عزیزم
منم خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
مامان افسانه
24 بهمن 91 8:02
هیراد و عمه لیلاش
24 بهمن 91 19:51
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____

ساجده جان ، عزیزم تولدت مبارک
راستی ولنتاین هم مبارک

مرسی عزیزم

مامان سارا
25 بهمن 91 19:16

____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
ولنتاین مبارک

برای شما هم مبارک

سمانه مامان ستایش
26 بهمن 91 1:33
ساجده جون کجایی؟چرا آپ نمیکنی دختر؟قبلا خیلی مامان فعالی بودی که!دلمون واستون تنگ شده خب
دیشب انگار یه پست رمز دار گذاشتی ولی بعد که 2باره اومدم حذفش کرده بودی
متین جونو ببوس


سلام سمانه جون
ممنون از لطفت منم دلم براتون تنگ شده شرمنده ی کم سرم شلوغ شده واقعا وقت کم میارم
بله عزیزم یه پست رمز دار گذاشتم ولی به دلایلی حذفش کردم
ولی به زودی میام با پست جدید
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 بهمن 91 3:09
امیدوارم هرروزتون روزعشق باشه ولنتاین مبارک♥


ممنون عزیزم
حامی
26 بهمن 91 22:01
همه ی لحظه های این کوچولوی ما پر از لبخند و شادی...


مرسي براي حامي جون هم همينطور
هیراد و عمه لیلاش
26 بهمن 91 22:54
خوشگل خاله بهت رای دادم عزیزم


خاله جون به چي راي دادي?
هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 1:03
به متین جون تو مسابقه زیباترین پسمل نی نی وبلاگی
مگه خودت خبر نداری عزیزم


چرا عزيزم ولي يادم رفته بود
ممنونم خاله جون جوني
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
27 بهمن 91 4:37
عزیزم خصوصی داری
مامان مهراد
27 بهمن 91 19:55
سلام مامان مهربون. من هم دوست داشتم شما رو دعوت کنم ولی دیدم که شما دعوت شدید زحمت ندادم شاد باشید


مرسي عزيزم
سپید مامان علی
6 اسفند 91 9:46
چه مسابقه جالبی...

امیدوارم متین جونی در آینده از خوندن مطالب وبلاگش لذت ببره و قدردان مادر مهربانش باشه که روزهای بالندگیش رو ثبت کرده


ممنونم از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد