متینمتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

متین طلا

این روزامون

1392/7/24 0:39
نویسنده : مامان ساجده
368 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این چند وقت به خاطر سرما زیاد بیرون نمیریم چون ی چند روزیه

که بینیت کیپه  ولی هیچ علایمی از سرماخوردگی نداری خدا رو شکر بهترم

شدی ولی همش میترسم بد سرما بخوری

انشاالله جمعه ی عروسی در پیشه امیدوارم پسر خوبی باشیو اذیت نکنی

هفته گذشته چهارشنبه بابا یک کم چشماش درد میکرد مونده بود خونه

گفتم بابا خونست تا ماشین هست برم مخابرات

دوتایی با هم رفتیم بعد از اینکه کارمون تموم شد بهم گفتی مامان بریم

دریا گفتم پسرم اینجا که دریا نداره تو هم اصرار که یهو به سرم زد ببرمت

دریاچه به بابا زنگ زدمو گفتم نگرانمون نشه و دوتایی رفتیم

اینم سه شنبه هفته گذشتس که رفتیم خونه خاله نرگس جوووون و شما دو تا

وروجک کلی با هم بازی کردید

کلی ملق میزدیدو کیف میکردی

 

داشتی با تلفن صحبت میکردی بارانم داشت میمالیدت

آخه مرد سالاریه دیگهنیشخند

اینجا گیر داده بودید روسری ما رو سر کنید و کلی هم ذوق میکردید

 

اینجا داری خودتو بوپولو میکنی (توپولو)

اینجام که با تمام عشقی که به باران داری بغلش کردیقلب

حالا بریم سر شیرین زبونیات:

ی سری از چیزایی که تو پستای قبلی یادم رفته بودو برات مینوسم

تا بعدها بدونی چه جیگری بودی عزیییییییزمقلب

پرتلاق                                    پرتقال

ارس خروسکی                           خرس عروسکی(دقیقا جا به جا میگی)خنده

niniweblog.com

خیلی بازه چند وقته همش راه میری میگی مامان نوکرتم چون بابا

زیاد بهت میگه تو هم در مورد من بکار میبریقلب

niniweblog.com

شنبه با هم برای اولین بار دو تایی رفتیم بازار تا من برای عروسی

برای خودم خرید کنم ی نکته خیلی جالب برام این بود که تا من میرفتم

تو اتاق پرو تو هم سریع دنبالم میومدی و بهم میگفتی مامان در بسته

شد آقایی نبینتت میگفتی آخه عیبه کسی مامانمو ببینه

قربونت برم که مثل ی مرد حواست بهمه لبخند

niniweblog.com

این چند وقت انقدر بامزه و زبون باز شدی که حد نداره

وقتی ی کار بدی میکنی بهت میگم دیگه دوست ندارم تو هم سریع میای

میگی مامان نازم عشقم نفسم کلی هم بوسم میکنی ماچماچ

میگی ولی من دوست دارم اون وقته که دیگه نمیتونم نگات نکنمو بوست نکنم

بعد خیلی بامزه میگی مامان ما با هم دوستیم من قول مردونه میدم

دیگه اذیتت نکنم ولی نمیدونم چرا هیچ وقت سر قولت نمیمونی

بازم روز از نو روزی از نوچشمک

niniweblog.com

قربونت برم که هرروز عاشقتر و دیوانه وار تر دوست دارم و

 هیچ وقت دوست ندارم ناراحتی تو ببینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان مهراد
25 مهر 92 18:54
ای جانم جیگر تو برم من خاله با اون روسری سر کردنت.
همیشه خوش و شاد باشی گل پسری


مرسی خاله مهربونم
خواهر فرناز
26 مهر 92 13:41
آخی عزیزم چه بامزه چه حرفایی میزنه شیرین پسر تاج وعسل ناز گل پسر
به به دریاچه چه باحاله خوش بگذره
ایشالا عروسیم پسر خوبی باشی ومامان ساجده را اذیت نکنی


ممنون خاله جونم
جاتون خالی خیلی خوبه
خاله جونم منو عروسی نبردن گفتن سرده مریض میشی
مرجان مامان آران و باران
26 مهر 92 19:47
همیشه به گردش عزیزممممممم
ای جانم چقدر بامزه شده با روسرییییییی
قربون شیرین زبونیاتتتتت


مرسی مرجان جون
خدا نکنه عزیزم
مامان امین
27 مهر 92 12:39
متین طلا پسر خوشتیپبااجازه لینکتون کردیم.


ممنون عزیزم
خواهش میکنم
بهاره مامان ونداد
28 مهر 92 0:42
به به گردش دونفره خوش گذشته بهتون خیلی بامزه شدی عسل با اون روسری
ارس خروسکی
وای وای خاله از الان این جوری غیرت داری قربونت برم مرد کوچولو


مرسی عزیزم
بله خاله جون خیلی غیرتی شدم
سمانه مامان ستایش
28 مهر 92 3:49
ای جاااان که دلش دریا میخواستهستایش هم بعضی وقتا که تو تلویزیون میبینه به من میگه منو ببر دریاخوب جایی به ذهنت رسید ساجده جون
چه بامزه شدن با روسری این وروجکا
ارس خروسکی
نوکرتم هم خیلی باحال بود



خیلی نجاتم داد وگرنه ول کنم نبود پیشنهاد میدم ستایشو ببری حتما خوشش میاد
خیلی بامزه میگه
سمانه مامان پارسا جون
28 مهر 92 13:17
وای چقدر عکسش با روسری با نمکه
خیلی خوشگل شده
روی ماهشو ببوس


ممنون عزیزم
مامان آیسو وآیسا
29 مهر 92 10:27
قربونت برم گل پسر نازنین خیلی اقایی ماشالله میبوسمت هزار تا...من بخورمت غیرتیه گل پسرموووووووووون
عکسهای با باران جووونمم خیلی بانمکن


ممنون خاله جون
ببوس گل دخترامو
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
29 مهر 92 11:37
متین جووووووووون دخترم میشدی خوشگل بودیا خوشگل خاله
عاشقه عکسایه با روسریت شدم جیگر کوچولو


ممنون خاله جون
مامان نوژاجونی
30 مهر 92 8:32
عشقم قربون اون دریا گفتنت برم که الان تو اداره منو یاد نوژام انداخت.پسرمون چقدر غیرتی شده تو اتاق پرو رو میگم کلی کیف کردم.با باران جون حسابی سرگرمه عزیزم. چقدر روسریهم بهش میاد


مرسی خاله جون
بله خیلی حواسش به مامانت
ممنونم ببوس گل دخترمو
مامان آروین
1 آبان 92 3:53
الهییییییییییییی عزیزم همیشه بخندی و هیچ وقت مریض نشی
قربووووووووووون شیرین زبونیهات که آدم دلش می خواد پیشت بود و می خوردتت
خیلییییییییییی ماهی شما خیلی نفسی جیگر طلا یه عاااااااالمه بووووووووووووووووووووووووس بچسبه به لپای پسر نازم


مرسي خاله عزيز و مهربون





بابای حامی
2 آبان 92 22:57
لبخند بزن و بگذار همه بدانندکه امروز بسیار قوی تر از دیروزت هستی……
َشیرین بانو مامان موژان و علی
3 آبان 92 0:05
سلام خیلی با مزه بود مخصوصا اونجا که روسری پوشیده ما شما رو لینک کردیم شما هم سر بزنید و ما رو لینک کنید


مرسسسسي عزيزم
عزيزم من چند بار خواستم بيام ولي وبتون باز نميشد چشم حتما
ستارگان آسمان من
3 آبان 92 1:52
سلام عزیزم....یه روانشتاسی صحبت میکرد گفت هیچ وقت به بچتون نگین دوست ندارم. بعد اون هر چقدرم بگین دوست دارم اون از ذهنش پاک نمیشه و......منم از اون به بعد نمیگم به جاش میگم خیلی ناراحتم کردی یا دلم و شکستی



ممنون از راهنماييتون
سپید مامان علی
4 آبان 92 13:50
ایشالا همیشه به گردش و شادی و تفریح باشی عسلم
لبت همیشه خندون باشی
فدای شیرین زبونیهات و غیرتت مرد کوچک
ای جونم اگه دخمل هم میشیدی باز هم خوردنی بودی


مرسسسسي خاله جون
سپید مامان علی
4 آبان 92 13:50
ما آپیم


چششششم
مامان حسام كوچولو
4 آبان 92 15:56
هزار ماشالله انشالله كه هميشه خوش باشيد


ممنون عزيزم
آناهيتامامانيه آرميتا
4 آبان 92 19:11
مادروپسرچه جاهاي خوب خوبي رفتنقربونت متين طلا كه ازحالا غيرتي هستي هميشه به عروسي دوستم ميبيني ووروجكاچه زبون بازي مي كنن آرميتاهم همينطوره
ارس خروسكي


جاي شما بسيار خالي
مرسسسي خاله جون
ممنون عزيزم
ببوس آرميتا جونو
الی مامی آراد
5 آبان 92 10:49
ای جونم دلت هوس دریا کرده خدا کنه که هیچ وقت مریض نشی عزیزم عروسی هم بهتون خوش بگذره


mamane m@ni
7 آبان 92 15:15
به به چه خوب کردید مادر و پسر رفتید گردش دو نفره.ایشالا که خوش گذشته باشه
شیرین زبونیاتون رو خیلی خیلی دوست دارم
دیروزم یه سر به وبتون زدم ولی انگار نت خیلی مشکل داشت امروز مثل دیروزه...به سختی صفحه ی متین جون رو باز کرد.ساجده جون ممنون که بهمون سر می زنی.چند وقتی نبودیم.


مرسسسی خاله جون
امیدوارم هر جا هستید خوش باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین طلا می باشد